راهیان نور غرب و شمالغرب-81/ به مناسبت سالروز شکست حصر پاوه؛

بالگردهای هوانیروز «پاوه» را گلباران کردند

بالگردهای هوانیروز به مناسبت سالروز شکست حصر پاوه دقایقی پیش این شهر را گلباران کردند.
کد خبر: ۹۶۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸ - 16August 2016

بالگردهای هوانیروز «پاوه» را گلباران کردند

به گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به راهیان نور غرب و شمالغرب، صبح امروز (سهشنبه 26 مرداد) همزمان با بیست و هفتمین سالروز آزادسازی شهر "پاوه" از دست گروهکهای ضد انقلاب توسط نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مدافعان کُرد بومی و نیروهای مردمی بالگردهای هوانیروز بر آسمان شهر پاوه به پرواز درآمدند و شهر پاوه را گلباران کردند.

براساس این گزارش بالگردهای هوانیروز علاوه بر سطح شهر پاوه، بیمارستان پاوه محل شهادت 25 تن از پاسداران انقلاب اسلامی و مدافعان شهر، خانه پاسداران انقلاب و چند نقطه دیگر شهر را با گل سرخ گلباران کردند.

خاطرنشان میشود امسال همزمان با روز ملی پاوه سردار سرتیپ علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین در مراسم باشکوهی که به همین مناسبت در سالن امام خمینی(ره) این شهر برگزار میشود سخنرانی خواهد کرد. دکتر مهدی چمران، سردار همت و جمعی از فرماندهان دوران دفاع مقدس از مهمانان ویژه این مراسم هستند.

در مراسم گرامیداشت حماسه مقاومت و شکست حصر پاوه که از ساعاتی دیگر آغاز خواهد شد علاوه بر حضور خانوادههای شهدای کُرد بومی، پاسداران انقلاب اسلامی، شهدای ارتش، تعداد زیادی از خانوادههای شهدای مدافع حرم و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس حضور پیدا خواهند کرد.

ستاد بزرگداشت حماسه 26 مرداد پاوه از عموم مردم برای حضور در این مراسم دعوات به عمل آورده است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار