مدیرکل حفظ آثار آذربایجان غربی مطرح کرد:

ضرورت نمایش حماسه‌های رزمندگان در جنگ تحمیلی توسط پیشکسوتان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت: زیبایی‌های دوران دفاع مقدس باید به وسیله پیشکسوتان به جامعه منتقل شود.
کد خبر: ۹۶۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶ - 16August 2016

ضرورت نمایش حماسه‌های رزمندگان در جنگ تحمیلی توسط  پیشکسوتان

به گزارش دفاع پرس از ارومیه، سردار سعید قربان نژاد در جلسه کمیته پیشکسوتان شورای هماهنگی هفته دفاع مقدس آذربایجان غربی، گفت: در طول دوران دفاع مقدس حماسههای درخشانی توسط رزمندگان اسلام که پیشکسوتان امروز جهاد و شهادت هستند خلق شد که این زیباییها باید در هفته دفاع مقدس به خوبی به نمایش گذاشته شود تا جوانان امروز به گذشته سرزمین خود افتخار کنند.

وی با بیان اینکه در طول هفته دفاع مقدس باید به تاریخ شفاهی و خاطرهگویی اهمیت داده شود، افزود: در طول این هفته هم در فضای عمومی و هم فضای رسانهای باید در قالب تاریخ شفاهی از اندوختههای پیشکسوتان جهاد و شهادت استفاده کرد و آنچه که در طول 8 سال دوران جنگ تحمیلی بر کشور و رزمندگان ما گذشته است به خوبی برای جامعه شرح داده شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان غربی ادامه داد: دوران دفاع مقدس بهترین و نابترین سوژهها را در اختیار نویسندگان حوزه ادبیات پایداری قرار میدهد و لذا نویسندگان باید از این فرصت برای نگارش آثاری ماندگار، بهره لازم را ببرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار