سردار ادیبی:

آزادگان سهم عظیمی در توسعه فرهنگ ایثار و شهادت دارند

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: آزادگان ذخائر مقاوم و شجاع ملت ایران در اردوگاه‌های رژیم بعث عراق بودند؛ که با ورودشان به میهن توانستند برای فرهنگ کشور عزیزمان منشأ تحول و اثر باشند.
کد خبر: ۹۶۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹ - 17August 2016

آزادگان سهم عظیمی در توسعه فرهنگ ایثار و شهادت دارند

به گزارش دفاع پرس از البرز، سردار نادر ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور طی سخنانی اظهار داشت: دوران دفاع مقدس قشر برگزیدهای از ملت ایران در کوران حوادث و سختیهای بزرگی که استکبار بر ملت ما تحمیل کرد مجاهدت کردند و سپر بلای حوادث کشور و اسلام عزیز شدند و با تحمل مشقات و صبر و مقاومتی که از خود بروز دادند باعث پیروزیهای بزرگی برای ملت ایران شدند.

وی با اشاره به اینکه خانوادههای صبور و مقاوم رزمندگان، جانبازان و آزادگان نقش ویژهای در جنگ داشتند، افزود: در طول دوران جنگ آنها نقش بسیار بزرگی در توسعه فرهنگ مقاومت و ایثار داشتند و در برپایی رزم بزرگ رزمندگان ما در مقابل استکبار سهم عمدهای را ایفا کردند.

سردار ادیبی با اشاره به سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: آزادگان یکی از بزرگترین حماسهآفرینان دوران دفاع مقدس هستند؛ که علیرغم اینکه در چنگال رژیم بعث عراق حبس بودند اما با مقاومت خودشان و ایجاد یک فرهنگ غنی و بزرگ از اسلام و دوران دفاع مقدس دفاع کردند.

وی بیان کرد: آزادگان ذخائر مقاوم و شجاع ملت ایران در اردوگاههای رژیم بعث عراق بودند؛ که با ورودشان به میهن توانستند برای فرهنگ کشور عزیزمان منشأ تحول و اثر باشند.

 سردار ادیبی تصریح کرد: در حال حاضر اگر شاهد توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و زمینه حضور جوانان در عرصههای مختلف در راه پیشرفت کشور هستیم، آن را مدیون اسرا و جانبازان 8 سال دفاع مقدس میدانیم.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در پایان خاطرنشان کرد: فرهنگ آزادگان عزیز نقش بسیار مهمی را در کنار رزمندگان، جانبازان و خانواده معظم شهدا در این دوران اخیر ایفا کردهاند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار