حجت‌الاسلام ناصری‌پور خبر داد؛

بررسی وصیت‌نامه شهیدان در «ستارگان پرفروغ»

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: ویژه‌برنامه «ستارگان پرفروغ» با هدف توجه به مضامین مطرح شده در وصیت‌نامه شهیدان در مناطق ۲۲گانه تهران اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۶۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲ - 17August 2016

بررسی وصیت‌نامه شهیدان در «ستارگان پرفروغ»

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حجتالاسلام حسن ناصریپور، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، از اجرای ویژهبرنامه «ستارگان پرفروغ» با هدف گسترش منشور معنوی انقلاب اسلامی ایران یعنی شهادت و جهاد خبر داد و گفت: این طرح در مناطق ۲۲گانه تهران اجرا میشود. برای تحقق اهداف برنامه، با بررسی وصایای شهیدان هر منطقه، وصیتنامه شاخصی که قابلیت انطباق با محورهای مد نظر گفتمان منشور معنوی انقلاب اسلامی را داشته باشند، انتخاب میشوند و در جلسهای با حضور خانواده شهید، همرزمان، علاقهمندان (بهویژه نسل جوان) و صاحبنظران، درباره مضامین وصیتنامه بحث و تبادل نظر میشود. در این طرح هر منطقه یک خانواده شهید را شناسایی میکند و با هماهنگی لازم برگزاری مراسمی وصیتنامه شهدای انتخاب شده بازخوانی میشود.

ناصریپور اضافه کرد: ترویج فرهنگ و ارزشهای دفاع مقدس، افزایش آشنایی شهروندان با زندگی و تفکر مفاخر و بزرگان دفاع مقدس و الگوسازی سبک زندگی شهدا از اهداف اجرای این طرح است.

وی درباره زمان برگزاری نشستهای ویژهبرنامه «ستارگان پرفروغ» تصریح کرد: طرح از روز ۲۶ مردادماه همزمان با سالگرد بازگشت آزادگان به میهن اسلامی آغاز شده و تا ۱۷ اسفندماه سال جاری مطابق با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) ادامه خواهد داشت.  

علاقهمندان برای اطلاع از زمان و مکان دقیق نشستها میتوانند به مراکز فرهنگی هنری منطقه محل سکونتشان مراجعه کنند.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها