مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

نمایشگاه کتاب در زنجان برگزار می‌شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: نمایشگاه کتاب همزمان با هفته دولت از دوم تا هشتم شهریور ماه با حضور ناشران سراسری برای نخستین بار در محل مصلی خاتم الانبیای زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۶۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲ - 18August 2016

نمایشگاه کتاب در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش دفاع پرس از زنجان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در سال جاری نمایشگاه کتاب همزمان با هفته دولت از دوم تا هشتم شهریور ماه با حضور ناشران سراسری برگزار می شود، اظهار کرد: این نمایشگاه امسال برای نخستین بار در محل مصلی خاتم الانبیای زنجان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه نقشه اجرایی غرفه بندی نمایشگاه انجام شده است، گفت: تا فردا غرفه بندی به اتمام می رسد تا برای برگزاری نمایشگاه آماده شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از برگزاری افتتاحیه در روز سه شنبه با حضور صالحی، معاون فرهنگی وزارت ارشاد به صورت رسمی خبر داد و گفت: ناشران خوب و فعال و قدر در این نمایشگاه حضور می یابند.

مقدم با اشاره به اینکه ناشران به استان هایی تمایل دارند که فروش خوبی داشته باشند، افزود: نمایشگاه کتاب امسال در استان زنجان استارت می خورد و در روزهای بعد ناشران به نمایشگاه های استان ها دیگر مراجعه می کنند.

وی از تخفیف 20 درصدی ناشران در این نمایشگاه خبر داد و یادآور شد: 20 درصد نیز از طریق بن کتاب تخفیف ارائه می شود که به افراد واجد شرایط ارائه می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد: برنامه های جانبی نمایشگاه نیز از جمله عصری با شعر، دعوت از منتقدین و نویسندگان مطرح کشور، جشن امضای کتاب، برگزار می شود.

مقدم با بیان اینکه از مولفینی که در دو سال اخیر کتاب های خوبی را منتشر کرده باشند در این نمایشگاه تجلیل می شود.

وی با اشاره به اینکه معاونت فرهنگی مایل به برگزاری نمایشگاه مطبوعات استان زنجان در کنار نمایشگاه کتاب نیست، گفت: این نمایشگاه امسال در زنجان در زمان دیگری برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از اختصاص بیش از 200 غرفه در نمایشگاه کتاب در زنجان خبر داد و افزود: ناشران برجسته کشوری در این نمایشگاه حضور دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها