سردار فضلی:

فرهنگ دفاع مقدس، حافظ کرامت جوانان است/ توسعه کمی‌وکیفی راهیان نور برای حضور زائران

جانشین ستاد مرکزی راهیان نور کشور با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس، حافظ کرامت جوانان است، گفت: سال گذشته بیش از ۶ میلیون زائر از سراسر کشور و کشورهای خارجی از یادمانها و زیارتگاه‌های شهدا در مناطق راهیان نور بازدید کردند.
کد خبر: ۹۶۷۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹ - 20August 2016

فرهنگ دفاع مقدس، حافظ کرامت جوانان است/ توسعه کمی‌وکیفی راهیان نور برای حضور زائران

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار علی فضلی جانشین ستاد مرکزی راهیان نور کشور و فرمانده ستاد مرکزی راهیان نور بسیج و سپاه، راهیان نور را متعلق به مردمی که به ارزشها و دفاع مقدس اقتدا کردند، خواند و گفت: انتشار فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس بین همه امت که امروز مردم ایران به این فرهنگ اقتدا کردند دستاوردی بزرگ است که حافظ کرامت جوانان است.

وی افزود: به همین جهت بسترسازیهای مناسبی برای پذیرایی از زائران راهیان نور امروز در هفت استان خوزستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، هرمزگان و بوشهر فراهم شده و پذیرای جمع کثیر زائران از کربلاهای ایران هستند.

جانشین ستاد مرکزی راهیان نور در ادامه با اشاره به توسعه سالانه کمی و کیفی در حوزه راهیان نور، اظهار داشت: سال گذشته بیش از 6 میلیون زائر از سراسر کشور و کشورهای خارجی از یادمانها و زیارتگاههای شهدا در مناطق راهیان نور بازدید کردند.

سردار فضلی در خاتمه بیان کرد: با قرار دادن طرح توسعه زیرساختی برای حضور بیشتر زائران در دستور کار ستاد قرار گرفته و بزودی زائرسرا با ظرفیت 500 نفر در شهر پاوه به این عرصه افزوده خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار