عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

خطر نفوذ از خطر وقوع جنگ بیشتر است/ بسیج اساتید نهادی انقلابی و جهادی است

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: دشمن راه نفوذ خود به فرهنگ ایرانی و اسلامی را از روش‌های اقتصادی به جامعه باز می‌کند؛ لذا مبارزه با این موضوع باید در صدر اقدامات مسئولان باشد؛ به همین دلیل باید گفت که خطر نفوذ از خطر وقوع جنگ به مراتب بیشتر است.
کد خبر: ۹۶۷۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸ - 20August 2016

خطر نفوذ از خطر وقوع جنگ بیشتر است/ بسیج اساتید نهادی انقلابی و جهادی است

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، دکتر امیرحسین قاضی زاده عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتوگویی با اشاره به اهمیت موضوعات اقتصادی در وضعیت کنونی کشور، اظهار داشت: هماکنون شاهد مشکلات معیشتی مردم هستیم و این موضوعات دغدغه جدی مقام معظم رهبری است؛ این دغدغه، تا جایی رسیده که رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام شرمندگی می کند.

وی با بیان اینکه دشمن امروز نفوذ به جمهوری اسلامی ایران را از مبادی اقتصادی در دستور کار قرار داده، تصریح کرد: طبیعی است که در وضعیت کنونی مهمترین مطالبه ای که مقام معظم رهبری دارند، مسئله اجرای اقتصاد مقاومتی بوده که مسئولان باید در این حوزه اقدامات منتج به نتیجه عملی داشته باشند.

این عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی، بسیج اساتید را نهادی انقلابی و جهادی دانست و بیان کرد: نقش قشر فرهیخته در حل کردن برخی از مشکلات واضح بوده و لذا توقع میرود این سازمان نیز برای حل مشکلات اقتصادی کشور پیشگام شود.

وی ادامه داد: هم اکنون جمهوری اسلامی ایران مؤلفه های زیادی برای تبدیل شدن به قدرت بینالمللی است اما ضعفهای اقتصادی برای این راه، مشکلاتی را به وجود می آورند.

نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه بسیج بازوی اصلی انقلاب بوده و در دوران های سختی مانند دفاع مقدس به کمک نظام آمد، عنوان کرد: هم اکنون نیز کشور در نوعی جنگ قرار دارد؛ جنگی که دشمن از روش نفوذ اقتصادی بهره می برد، به همین خاطر باید دقت زیادی در حوزه اقتصادی صورت گیرد.

وی همچنین اضافه کرد: دشمن راه نفوذ خود به فرهنگ ایرانی و اسلامی را از روشهای اقتصادی به جامعه باز می کند لذا مبارزه با این موضوع باید در صدر اقدامات باشد؛ به عبارت دیگر باید گفت که خطر نفوذ از خطر وقوع جنگ به مراتب بیشتر است.

 قاضی زاده در ادامه گفت: در زمانی که جنگ علنی وجود داشته باشد، همه مردم وارد عمل می شوند اما در جنگ نرم، جامعه به تدریج به وضعیت به وجود آمده خو گرفته و پس از چندی مشاهده میکنیم تعداد زیادی آمریکایی و غیر آمریکایی در ایران زندگی می کنند؛ به بیان دیگر تعداد افرادی که ملیت ایرانی اما فرهنگ غربی دارند افزایش چشمگیری پیدا می یابد.

هفدهمین اجلاس سالانه اساتید بسیجی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور، از ۹ تا ۱۲ شهریور 95 با حضور استادان و نخبگان دانشگاهی بسیجی، فرماندهان شبکه های جنگ نرم و ... بامحوریت « اقتصاد مقاومتی و جایگاه بین المللی شدن قدرت جمهوری اسلامی»  در سالن صبای مشهد مقدس برگزار میشود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار