بیانیه سازمان بسیج رسانه؛

زن ایرانی به غیرت و حجاب مزیّن است

سازمان بسیج رسانه با تقدیر از درخشش بانوی محجبه ایرانی در رقابت‌های المپیک 2016 تصریح کرد: کیمیای 18 ساله طلایی‌ترین مدال تاریخ ورزش را به هموطنانش تقدیم کرد؛ مدالی که درخشش آن در تاریخ خواهد ماند تا همگان بدانند که زن ایرانی به حجاب و غیرت مزین است.
کد خبر: ۹۶۷۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱ - 20August 2016

زن ایرانی به غیرت و حجاب مزیّن است

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سازمان بسیج رسانه با ادای احترام به اولین بانوی مدال آور ایرانی، ضمن ابراز خوشحالی از این حماسه زیبا و ارزشمند «کیمیا علیزاده» تکواندوکار کشورمان، در بیانیهای که برای این پهلوان دختر ایرانی صادر کرده، نوشت: کیمیای 18 ساله با غیرت ایرانی توانست به اولین مدال بانوان ایران در تاریخ المپیک دست پیدا کند.

سازمان بسیج رسانه در بخش دیگر این بیانیه نوشت: دختر تکواندو کار ایرانی که با شکست 5-1 حریف سوئدی موفق به کسب مدال برنز مسابقات تکواندو در وزن 57 کیلوگرم شد، در حالی مدال المپیک را بر گردن می آویزد که به همگان ثابت کرد او از«غیرت» ایرانیاش مایه میگذارد تا مهمترین پیام خود را به جهانیان اعلام دارد.

این سازمان در ادامه عنوان کرد: بانوی برنزی تکواندوکار توانست در میان لحظات تلخ کاروان المپیک ایرانی، مدالی را به گردن بیاویزد تا دختر محجبه ایرانی برای همیشه به عنوان برگی زرین در تاریخ کشور عزیزمان ثبت شود و به باشگاه نام آوران ایرانی بپیوندد.

در بخش دیگری از این بیانیه عنوان شد: کیمیا در حالی پرچم پر افتخار ایران اسلامی را بر دوش گرفت و مدال برنز مسابقات المپیک را به گردن آویخت که حجاب اسلامیاش مدال المپیک را خوشرنگتر و چهرهاش را محبوب تر از سایرین برای جهانیان به تصویر کشید.

در قسمت دیگری از این بیانیه آمدهاست: کیمیای 18 ساله طلاییترین مدال تاریخ ورزش را به هموطنانش تقدیم و تاکید کرد که از این به بعد منتظر حماسههای دیگری از زنان ایران در همه صحنههای ورزشی باشیم.

انتهای پیام/ 231  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار