داعش دو تن از سرکرده های خودرا در حویجه عراق اعدام و 30 تن دیگر را دستگیر کرد

جبار المعموری از فرماندهان نیروهای الشحد الشعبی عراق روز شنبه اعلام کرد که داعش دو تن از سرکرده های خود در شهرستان حویجه واقع در جنوب غرب استان کرکوک اعدام و 30 نفر دیگر را دستگیر کرد.
کد خبر: ۹۶۸۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸ - 20August 2016

داعش دو تن از سرکرده های خودرا در حویجه عراق اعدام و 30 تن دیگر را دستگیر کرد

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،جبار المعموری گفت: داعش دو نفر از سرکرده های خود در حویجه را به اتهام در خواست آن ها برای عقب نشینی عناصر داعش از شهرستان حویجه اعدام کرده است.


وی افزود: داعش 30 نفر دیگر از عناصر خود را نیز به اتهام دست داشتن در نا آرامی های درون گروهی دستگیر و به موصل منتقل کرده است.


در روزهای گذشته نیز داعش یکی از خویشاوندان فرمانده ارشد (امیر) در استان کرکوک این گروه تروریستی را به اتهام در خواست از عناصر خود برای عقب نشینی از شهرستان حویجه اعدام کرده بود.
شرایط روحی و روانی عناصر داعش پس از شکست های این گروهک تروریستی در بخش های مختلف عراق ضعیف شده است.


براساس گزارش ها گروهک تروریستی داعش پس از اینکه نیروهای عراقی شهرهای استان کرکوک را آزاد کرده و عناصر این گروه اقدام به فرار از این شهر و جبهه های جنگ کرده اند ساکنان این شهر را گروگان گرفته و انواع جنایت ها را در حق آنها مرتکب می شود.


در روزهای گذشته 'محمد تمیم' نماینده مجلس عراق از استان کرکوک در بیانیه ای اعلام کرد که یک نسل کشی جمعی در انتظار مردم حویجه به دست گروه تروریستی داعش روی خواهد داد، زیرا تاکنون ظرف چهار روز 112 نفر از اهالی حویجه به دست داعش به قتل رسیده اند.


گروهک تروریستی داعش از ژوئن (خرداد/تیر) 2014 شهرستان حویجه را در 55 کیلومتری جنوب غربی استان کرکوک به اشغال خود درآورده اند.
منبع:ایرنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار