رئیس انجمن سواد رسانه‌ای دفتر تبلیغات اسلامی قم خبر داد؛

آغاز ثبت نام دوره جدید آموزش سواد رسانه‌ای در 10 رشته تخصصی

رئیس انجمن سواد رسانه‌ای مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی از آغاز ثبت نام دوره‌ جدید سواد رسانه‌ای در 10 رشته تخصصی ویژه طلاب از اول شهریور تا 15 مهر خبر داد.
کد خبر: ۹۶۸۶۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۸ - 21August 2016

آغاز ثبت نام دوره جدید آموزش سواد رسانه‌ای در 10 رشته تخصصی

به گزارش دفاع پرس از قم، رفیعالدین اسماعیلی اظهار داشت: امسال در 10 رشته تخصصی فضای مجازی، روشهای نقد و تحلیل فیلم، دین و رسانه، بازیهای رایانهای، تلویزیون و شبکههای ماهوارهای، رسانه و سبک زندگی، معنویتهای نوظهور و رسانه، ژورنالیست تخصصی، جریانشناسی سینمای ایران و جهان و فیلمنامهنویسی دوره آموزش سواد رسانهای را برگزار میکنیم.

اسماعیلی با بیان اینکه هدف اصلی در این دوره ارتقای سواد رسانهای طلاب است، تصریح کرد: مخاطب اصلی این دوره طلاب هستند؛ که البته 20 درصد غیرطلبه نیز پذیرفته میشوند. در این دوره هم از برادران و هم از خواهران پذیرش داریم؛ درحالیکه کلاس خواهران به صورت مجزا برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: هرکدام از رشتهها حدود 2.5 ماه طول میکشد که هفتهای تقریبا 2 تا چهار ساعت برگزار میشود. انجمن سواد رسانهای هر رشتهای را که به حد نصاب برسد برگزار میکند و هر فرد میتواند در چند رشته شرکت کند. در پایان نیز به دانشپژوهانی که بهصورت منظم در دوره شرکت کنند و در امتحان پایانی نیز قبول شوند، مدرک معتبر ارائه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ثبت نام تنها به صورت اینترنتی بوده و علاقهمندان میتوانند به سایت www.eshragh.ir مراجعه کرده و در قسمت انجمن سواد رسانهای مراحل ثبت نام را از قبیل ورود اطلاعات و مشخصات و پاسخ به سؤالات مصاحبه غیرحضوری انجام دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار