سردار حسن مهری:

تذکر پلیس فرودگاه به مسافران بدحجاب/ مسافران خارجی در رعایت پوشش همکاری می‌کنند

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور با اشاره به تذکر پلیس به مسافران بدحجاب و همکاری متقابل مردم گفت: خوشبختانه معمولاً مسافران خارجی، نسبت به رعایت حجاب و شئونات کشورمان توجه لازم را دارند و در سال جاری موردی از بی حجابی این افراد مشاهده نشده است.
کد خبر: ۹۶۹۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳ - 21August 2016

تذکر پلیس فرودگاه به مسافران بدحجاب/ مسافران خارجی در رعایت پوشش همکاری می‌کنند

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار حسن مهری رئیس پلیس فرودگاههای کشور، با اشاره به وظیفه پلیس فرودگاهها در موضوع نظارت بر رعایت شئونات اسلامی در فضای فرودگاهها اظهار کرد: همکاران ما در پلیس فرودگاههای کشور، در حین گشتزنیهای خود در برخورد با افرادی که خدای ناکرده نسبت به رعایت شئونات اسلامی توجه لازم را نداشته و در اصطلاح حجاب نامتعارفی دارند، تذکرات قانونی را میدهند.

رئیس پلیس فرودگاههای کشور افزود: خوشبختانه مسافران هوایی فرودگاههای کشور، همکاری خوبی با پلیس فرودگاهها داشتهاند و تذکرات پلیس در زمینه رعایت شئونات اسلامی و حجاب را جدی میگیرند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به جدیگرفتن تذکرات پلیس توسط مسافران و همکاری خوب آنها با پلیس، خوشبختانه هیچگونه مورد خاصی در این حوزه نداشتیم.

مهری در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا پلیس در خصوص رعایت حجاب و شئونات اسلامی، به مسافران و گردشگران خارجی نیز تذکرات لازم را میدهد یا خیر گفت: مسافران خارجی در حین اخذ ویزای کشورمان و قبل از ورود به ایران، نسبت به رعایت قانون کشور در موارد مختلف از جمله شئونات اسلامی، توجیه کامل شده و تذکرات لازم برای رعایت حجاب به آنها داده میشود.

رئیس پلیس فرودگاههای کشور تاکید کرد: خوشبختانه معمولاً مسافران خارجی، نسبت به رعایت حجاب و شئونات کشورمان توجه لازم را دارند و در سال جاری هیچ موردی از بی حجابی توسط مسافران خارجی در فرودگاههای کشور مشاهده نشده است.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها