جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران:

اطاعت از ولی فقیه رمز موفقیت رزمندگان در مقابل چالش‌های پیچیده بود

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: با توجه به اینکه همه قدرت‌های جهان در مقابل کشور قرار داشتند، رزمندگان اسلام با توکل بر حق و اطاعت از ولی فقیه زمان خود توانستند در مقابل همه چالش‌های پپچیده با موفقیت ایستادگی کنند.
کد خبر: ۹۶۹۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶ - 21August 2016

اطاعت از ولی فقیه رمز موفقیت رزمندگان در مقابل چالش‌های پیچیده بود

به گزارش دفاع پرس از مازندران، حسین محمدرضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران در افتتاحیه دوره دانش آموزشی یاوران ولایت که در سالن الغدیر برگزار شد، گفت: باید تلاش کنیم که دانشآموزان امروز بتوانند همچون دانش آموزان دیروز در دفاع مقدس مدافع ارزشهای اسلامی باشند.

وی افزود: تفکر انقلابی نیاز امروز جامعه است و آنچه تاکنون توانست ظرفیتهای فراوانی را در پیشرفت کشور به بهرهبرداری برساند، تفکر انقلابی بود.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران تصریح کرد: با توجه به اینکه همه قدرتهای جهان در مقابل کشور قرار داشتند، رزمندگان اسلام با توکل بر حق و اطاعت از ولی فقیه زمان خود توانستند در مقابل همه چالشهای پپچیده با موفقیت ایستادگی کنند.

محمدرضایی با بیان اینکه یک دانش آموز انقلابی باید فرد انقلابی باشد، افزود: محیط مدرسه یکی از مکانهایی است که مورد توجه دشمن است و اگر دشمن در این محیط رخنه کنند و دانش آموزان در اختیار دشمن قرار گیرد باید شاهد حوادث تلخی باشیم.

وی اظهار کرد: یک فرمانده باید ایمان و اعتقاد قلبی به خدا و ظرفیتهای خود داشته باشد و اگر بتوانیم قدرت کم خود را با قدرت الهی پیوند بزنیم، میتوانیم هر مانعی را کنار بگذاریم.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه دانش آموز انقلابی، که بخواهد نقش فرماندهی داشته باشد باید اهل تفکر باشد، عنوان کرد: فرمانده انقلابی باید از فکر خود و دیگران استفاده کرده و  فرصت و بستر ترقی و پیشرفت را برای دیگران مهیا کند.

محمدرضایی افزود: اکنون دانش آموزان در برابر جهاد فرهنگی قرار گرفتند و برای نبرد با دشمن باید یک نقشه برای خود ترسیم کنند.

وی گفت: فرمانده انقلابی در دفاع مقدس اهل راز، نیایش و ارتباط با خدا بود به طوری که این فرماندهان رزمنده از سنگر خود به عنوان محل راز و نیاز استفاده و ارتباط خود را با خدا و اولیای خدا حفظ میکردند.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه توسل به ائمه از ویژگیهای فرماندهان دفاع مقدس بود، افزود: نامگذاری عملیاتها به نام اهل بیت به کار رزمندگان برکت میداد.

رضایی با اشاره به اینکه امروز روانشناسان اعتقاد دارند شکست و پیروزی قبل از اینکه اتفاق خارجی بیفتد در ذهن انسان رقم میخورد، خاطرنشان کرد: رزمندگان دفاع مقدس بر موضع حق خود آگاهی داشتند و فقط به پیروزی خود فکر میکردند و این مهم بعد از هشت سال تلاش اتفاق افتاد.

وی با اشاره به اینکه خواستن، برخاستن و توانستن است، افزود: فرماندهان و تمامی رزمندگان اهل ابداع و ابتکارعمل بودند و تمام دفاع مقدس ابتکار، عمل بودند.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران اظهار کرد: فرماندهان در دفاع مقدس ولایتپذیر و ولایتمدار بودند و آنها فرمودههای حضرت امام(ره) را مبنا قرار میدادند.

وی با بیان اینکه اطاعت از ولی امر برای همه وظیفه است، افزود: امروز دانش آموزان بسیجی باید ببینند مقام معظم رهبری چه توقعی از فرماندهان در جامعه دارند و دانش آموزان باید مطالعه کنند و با دیدگاههای مقام معظم رهبری آشنا شوند.

رضایی با اشاره به اینکه فرماندهان ما در زمان دافاع مقدس اهل بصیرت بودند، گفت: بصیرت یعنی بتوانیم جایگاه خودی و جایگاه دشمن را تشخیص دهیم و در زمان دفاع مقدس تشخیص این جایگاه  خیلی سخت نبود اما اکنون در جنگ نرم برای یافتن جایگاه حق باید بیشتر هوشمند بود.

وی افزود: فرماندهان دانشآموز باید با درس خواندن فعالیت اجتماعی داشته باشند و نسبت به موضوعات پیرامون خود بیگانه نباشند.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: دانایی همان بصیرت است و باید از دانشمان در جهت پیشرفت و استقلال مملکت استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها