سردار کارگر تاکید کرد؛

ضروت احداث مرکزی فرهنگی برای پیگیری امور دفاع مقدس

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: تا مرکزی فرهنگی ایجاد نشود، امور مربوط به دفاع مقدس نیز پیگیری نمی‌شود.
کد خبر: ۹۶۹۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵ - 21August 2016

ضروت احداث مرکزی فرهنگی برای پیگیری امور دفاع مقدس

به گزارش دفاع پرس از خراسان جنوبی، سردار سرتیپ بهمن کارگر پیش از ظهر امروز در دیدار با استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه تا مرکزی فرهنگی ایجاد نشود، امور مربوط به دفاع مقدس نیز پیگیری نمیشود، اظهار داشت: ساخت مرکز فرهنگی در خراسان جنوبی در نشر ارزشهای دفاع مقدس تاثیرگذار خواهد بود.

وی خواستار همکاری بخش خصوصی در احداث این مرکز شد و بیان کرد: دفاع مقدس متعلق به همه گرایشها، ادیان و سلیقهها بوده و همه باید در حفظ ارزشهای آن تلاش کنیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با اشاره به مکان احداث مرکز فرهنگی در خراسان جنوبی، بیان کرد: زمینی 32 هکتاری واقع در بلوار شهید صیاد شیرازی به ساخت این مکان اختصاص یافته بود.

وی ادامه داد: اخیرا مصوبهای در شورای هماهنگی به تصویب رسیده که طبق آن، زمین مورد نظر برای ساخت مرکز فرهنگی در پارک جنگلی بیرجند در نظر گرفته شده است.

سردار کارگر با بیان اینکه باید ازخودگذشتگی و ایثار در مرکز فرهنگی نمایان شود، افزود: امید است در برنامه ششم، ساخت این مرکز به پایان برسد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ادامه داد: دفاع مقدس راه نجات کشورهایی مانند لبنان، فلسطین و غزه را به آنها آموخت و باید به الگویی برای زندگی روزمره تبدیل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار