معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان مازندران:

شرکت 72 هزار مازندرانی در مسابقات سراسری قرآن کریم

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران گفت: در سال جاری بیش از ۷۲ هزار نفر در سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله استانی شرکت کردند.
کد خبر: ۹۷۰۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱ - 21August 2016

شرکت 72 هزار مازندرانی در مسابقات سراسری قرآن کریم

به گزارش دفاع پرس از مازندران، حجتالاسلام مسعود قربانی معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان مازندران امروز در نشست هماندیشی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قران کریم مرحله استانی، در محل سالن کنفرانس اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، اظهار داشت: این مسابقات در ۱۱ رشته ویژه خواهران و برادران از ۱۴ شهریورماه در ساری آغاز و به مدت ۴ روز ادامه دارد.

وی افزود: ۲ روز از این مسابقات ویژه خواهران و در ۹ رشته و ۲ روز هم ویژه برادران و در ۱۱ رشته برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، ابراز داشت: از زمان شروع فراخوان این مسابقات تاکنون بیش از ۴۶ هزار نفر برای شرکت در این مسابقات از طریق سایت ثبتنام کردند و ثبتنام بیش از ۲۵ هزار نفر هم در شهرستانها به صورت حضوری بوده است که درمجموع بیش از ۷۲ هزار نفر از سطح استان برای شرکت در مسابقات استانی اعلام آمادگی کردند.

حجتالاسلام قربانی، بیان کرد: از میان ۴۰ هزار نفر ثبتنامی رشته معارف ۲۵۳ نفر حائز امتیاز راهیابی به مرحله استانی شدند و ۴۵۶ نفر هم در سایر رشتههای، اذان، حفظ، قرائت، ترتیل، ابتهال و دعاخوانی به مرحله استانی راه یافتند.

این مسئول در پایان بر ضرورت همکاری و همدلی کلیه دستگاههای فرهنگی استان در هرچه بهتر برگزاری این مسابقات در شهرستانها تأکید کرد.

حجتالاسلام قربانی، بابیان اینکه ساری میزبان این دوره از مسابقات استانی است، خواستار همکاری و مشارکت شهرداری ساری در هرچه بهتر برگزاری این مسابقات شد.

یادآور می شود  در سی و نهمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله استانی، ۱۵ نفر از میان خواهران و ۱۶ نفر از برادران به مسابقات کشوری سال ۹۵ در رشتههای، قرائت، ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، دعاخوانی و معارف راه خواهند یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها