تحولات امروز یمن در یک نگاه/ 31 مرداد ماه

از سر گرفته شدن پرواز هواپیماهای یمن، درخواست مردم یمن در راهپیمایی گسترده در حمایت از شورای عالی سیاسی از جامعه جهانی برای احترام گذاشتن به اراده آنها، بمباران راهپیمایی صنعا از سوی جنگنده های سعودی، هدف قرار دادن یک خودروی نظامی عربستان از سوی یگان موشکی ارتش یمن از جمله تحولات و رخداد های امروز 31 مرداد ماه در یمن می باشد.
کد خبر: ۹۷۰۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰ - 21August 2016

تحولات امروز یمن در یک نگاه/ 31 مرداد ماه

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، نماینده پزشکان بدون مرز اعلام کرد: ائتلاف جنگی عربستان سعودی با وجود آگاهی همیشگی از مکان و موقعیت بیمارستان های سازمان در یمن، این مراکز درمانی را بمباران می کند که کشته ها و ویرانی های بسیاری بر جای گذاشته است.

**مردم صعده یمن حملات هوایی عربستان به زنان و کودکان را محکوم کردند

مردم استان صعده یمن با برگزاری تجمعی در این استان، حملات هوایی جنگنده های عربستانی به دانش آموزان، زنان و کودکان را محکوم و حمایت خود را از بیانیه تشکل شورای عالی سیاسی در کشور اعلام کردند.

**پروازهای هواپیمایی یمن از سر گرفته می شود

شرکت هواپیمایی ملی یمن اعلام کرد، از روز شنبه آینده (20 اوت میلادی) برای نخستین بار پس از آغاز حملات ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان به یمن پروازهای خود را از سر خواهد گرفت.

**راه پیمایی مردم یمن، درخواست از جامعه بین المللی برای احترام به اراده آنها

راه پیمایی میلیونی روز گذشته مردم یمن در میدان السبعین صنعا در حمایت از شورای عالی سیاسی حامل این پیام برای جهانیان است که مشروعیت واقعی از آن ملت یمن است وکسانی که دست در دست دشمن متجاوز با حملات هوایی ومحاصره مردم وکشور را نابود می کنند مشروعیت ندارند.

**عربستان راه پیمایان یمنی را در میدان السبعین صنعا هدف قرار داد

هواپیماهای عربستانی در جنایتی جدید تجمع راه پیمایان یمنی در حمایت از تشکیل شورای عالی سیاسی در میدان السبعین صنعا پایتخت یمن را هدف حملات هوایی خود قرار دادند.

**کاهش نظامیان آمریکا در عربستان

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) با افزایش آمار تلفات غیرنظامیان یمنی، تعداد نظامیان خود را در عربستان سعودی کاهش داد تا خود را از مسئولیت کشتار فزاینده مردم یمن و محکومیت از سوی سازمان های مدافع حقوق بشر دور نگه دارد.

**هیات ملی یمن دیدار با ولد الشیخ را مشروط به بازگشت به صنعا کرد

هیات ملی یمن در گفت وگوهای صلح یمن در کویت متشکل از انصارالله وحزب کنگره مردمی دیدار با اسماعیل ولد الشیخ فرستاده سازمان ملل به یمن را مشروط به بازگشت به صنعا ومشورت با شورای سیاسی کرد.

**یگان موشکی ارتش یمن یک دستگاه خودروی نظامی پی تی آر عربستان رادر نجران منهدم کردیگان موشکی

ارتش وکمیته های مردمی یمن روز گذشته یک دستگاه نفر زرهی بر پی تی آر عربستان را در محل تجمع نظامیان عربستانی در نجران واقع در جنوب این کشور٬منهدم کرد.

منبع: ایرنا

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار