اجرای برنامه‌های اوقات فراغت در ۵۱۰ کانون مسجد کرمانشاه

دبیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه گفت: برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان از بیستم تیرماه آغاز شده و تا پانزدهم شهریورماه ادامه دارد.
کد خبر: ۹۷۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵ - 22August 2016

اجرای برنامه‌های اوقات فراغت در ۵۱۰ کانون مسجد کرمانشاه

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، طیب صفری دبیر کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون بیش از 60 هزار نفر از برنامههای اوقات فراغت کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان بهرهمند شدهاند، اظهار داشت: برنامههای اوقات فراغت کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان از بیستم تیرماه آغاز شده و تا پانزدهم شهریورماه ادامه دارد و در 510 کانون مسجد نیز اجرا میشود.

دبیر کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از 50 هزار نفر در برنامههای اوقات فراغت کانونهای مساجد حضور داشتند، عنوان کرد: سال گذشته کانونهای درجه یک 10 میلیون ریال، کانونهای درجه 2 هفت میلیون ریال و کانونهای درجه سه، چهار میلیون ریال اعتبار دریافت کردند و امسال علاوه بر آن حمایتهایی نیز انجام شده است.

صفری با بیان اینکه برنامههای اوقات فراغت براساس ظرفیتهای هر مسجد و محله متفاوت است، گفت: برگزاری کلاسهای قرآن کریم در سطوح و مقاطع مختلف و در رشتههای حفظ، تفسیر، قرائت، عقاید و احکام و کلاسهای هنری شامل گلسازی، خیاطی و قالیبافی از جمله برنامههای کانونهای مساجد است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامههای اوقات فراغت کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه است، افزود: برگزاری اردوهای زیارتی، تفریحی و آموزشی در طول تابستان برای اعضای کانونهای مساجد از دیگر برنامههاست؛ که 80 درصد کانونها این اردوها را برگزار کردهاند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار