زمین‌لرزه عجیب هنگام دفن جلاد اسرائیلی

زمین‌لرزه عجیب هنگام دفن جلاد اسرائیلی/ زمین از پذیرفتن جسد شارون شرم داشت

حتی زمین فلسطین هنگام پذیرفتن جسد قصاب صبرا و شتیلا از خود شرم کرد و لرزید و در نهایت مسؤولان ارتش صهیونیستی به زور او را دفن کردند.
کد خبر: ۹۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۴ - 16January 2014

زمین‌لرزه عجیب هنگام دفن جلاد اسرائیلی/ زمین از پذیرفتن جسد شارون شرم داشت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از گروه بین الملل وطن امروز، درست در لحظاتی که جنازه آریل شارون، نخستوزیر جنایتکار رژیم صهیونیستی در قبر گذاشته میشد، تمام صحرای نقب با صدای مهیبی شروع به لرزش کرد، بهطوری که شرکتکنندگان در مراسم تدفین به وحشت افتادند.

این درحالی بود که استقبال بسیار سرد از این مراسم که مستقیما توسط شبکه دولتی رژیم صهیونیستی پخش میشد همه را شوکه کرده بود. از حدود ۳۰۰ شرکتکننده در این مراسم که روی تپهای وسط گاوداری خانوادگی شارونها برگزار میشد تنها کمتر از ۵۰ نفر را افرادی از جنس شهروندان عادی و غیر از مقامات رسمی تشکیل میدادند که آنها را با اتوبوسهای دولتی بر سر قبر جلاد اسرائیلی آورده بودند.

شبکه خبر گزارش داد جنازه آریل شارون، جنایتکاری که از ۱۴ سالگی به گروه "هاگانا" نیروی ویژه کشتار خانوادههای فلسطینی برای بیرون راندن آنها ار منازلشان، پیوست و تا پایان عمر دست از ریختن خون ساکنان سرزمین فلسطین برنداشت، دیروز در ویلا و مزرعه شخصیاش در صحرای نقب در جنوب فلسطین دفن شد.

در لحظه قراردادن جنازه شارون درون قبر، تمام منطقه با صدای مهیبی شروع به لرزیدن کرد، طوری که مراحل دفن به علت وحشت حاضران، برای دقایقی متوقف شد. همچنین دیوارههای خاکی قبری که برای شارون کنده شده بود در اثر این لرزشها ریزش کرد که در نتیجه گورکنها مجبور شدند دیوارههای گودال قبر را آجرچینی کنند که این باعث طولانیشدن مراسم شد.

پایگاههای زلزلهنگاری جهان، وقوع زمینلرزهای به قدرت سه و نیم ریشتر را ثبت کردند اما برخلاف آنچه در برخی رسانهها اعلام شد، مرکز زلزله، منطقه دفن شارون گزارش نشده است بلکه این زلزله نتیجه حرکت گسلی در شمال فلسطین بوده است که در شب مرگ شارون برای نخستینبار لرزیده بود. با اینکه محل تدفین شارون در منطقهای در جنوب سرزمینهای اشغالی واقع است، بسیاری از مردم وقوع این زمینلرزه را با تدفین این اسرائیلی جنایتکار مرتبط میدانند.

همچنین رئیس مرکز ژئوفیزیک رژیم صهیونیستی نیز با تایید این خبر گفت: ما نمیدانیم معنی این زلزله چیست. رسانههای اسرائیلی نیز وقوع زمینلرزه را در زمان دفن شارون گزارش کردند و جالب آنکه حتی کاربران یهودی ساکن در سرزمینهای اشغالی نیز در کامنتها و پیامهایی که برای این خبر گذاشتهاند، نوشتهاند که حتی زمین فلسطین نیز حاضر به پذیرفتن جسد این جنایتکار نبود و مقامات، به زور او را دفن کردند.

رسانههای اسرائیلی همچون هاآرتص و یدیعوت آحارونت و همچنین پایگاه خبری ایبیتایمز این خبر را منتشر کردند. بازتاب این خبر و همزمانی آن با مراسم تدفین شارون حتی باعث شد برخی از خاخامهای اسرائیلی در اینباره اظهارنظر کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار