رحیم‌پور ازغدی:

باید یکبار دیگر فتح مکه به دست مسلمین جهان اتفاق افتد/ عربستان ام‌الفتنه و اصل فتنه در قلب جهان اسلام است

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت:‌ یکبار دیگر فتح مکه باید به دست مسلمین جهان اتفاق افتد، مکه دوباره به دست مشرکین سفیانی افتاده است، مکه خانه خدا در اشغال لات، هُبل و عزّا است که باید بار دیگر در مکه مکرمه بت‌شکنی شود.
کد خبر: ۹۷۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱ - 22August 2016

باید یکبار دیگر فتح مکه به دست مسلمین جهان اتفاق افتد/ عربستان ام‌الفتنه و اصل فتنه در قلب جهان اسلام است

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «حسن رحیمپور ازغدی»، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در همایش بازخوانی اسلام آمریکایی که با حضور خانوادههای شهدای منا در تالار اندیشه حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی عصر امروز (دوشنبه یکم شهریورماه) برگزار شد، اظهار داشت: سوژه اصلی این نشست، آلسعود است که بزرگترین مانع بازیابی عزت و مجد اسلام و بزرگترین مانع بر سر راه وحدت و عزت مسلمین است.

وی عنوان داشت: آل سعود، اصلیترین عامل تثبیت استکبار غربی در قلب جهان اسلام، عمدهترین عامل تحریف و تضییع مناسک حج و تبدیل حج ابراهیمی به حج ابراهیمی و آمریکایی است. همچنین آل سعود عامل اصلی عقبماندگی بخشی از کشورهای مسلمان در منطقه و عامل اصلی بروز تروریزم وحشی، نسلکشی و تخریب کشورهای مسلمان اعم از عراق، سوریه و یمن است.

عربستان امالفتنه و اصل فتنه در قلب جهان اسلام است

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه آل سعود، امالفتنه در قلب جهان اسلام است، اظهار داشت: این نشست از یک جهت صرفاً ممکن است مربوط باشد به بخشی از افرادی که از حج امسال بازداشته شدند یا شهدای مظلوم حج سال گذشته اعم از تسنن و تشیع به خاطر جنایات آل سعود باشد.

وی تصریح کرد: امروز انصارالله در یمن به یک افتخار بزرگ و فریاد جهادی مظلومان تبدیل شده است و یک سد مقاومت مردمی و کبیر در برابر توطئه بزرگ آمریکایی - صهیونیستی، وهابی - تکفیری در منطقه است.

رحیمپور ازغدی به ابعاد فاجعه منا اشاره کرد و گفت: طبق قرائت و گزارش رژیم آل سعود که اگر عدد قربانیان حج حدود 4 هزار نفر باشد و توطئهای رسمی از طرف حاکم تلقی نشود و طبق این قرائت هم که هیچ چیز مشکوکی در این فاجعه پیش نیامده باشد باز خودش به تنهایی بزرگترین فاجعه، علامت فساد مدیریت و بیکفایتی برگزارکنندگان مناسک حج است.

وی ادامه داد: از زمان حضرت ابراهیم (ع) تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده که هزاران نفر به این شیوه ظرف چند ساعت قربانی شوند؛ تجمعهای بزرگی در جهان اسلام وجود دارد مانند پیادهروی اربعین که حدود 15-20 میلیون نفر جمعیت صدها کیلومتر از مسیر را بدون امکانات مستقر ساماندهی شده قبلی طی میکنند تا به شهر کوچک کربلا برسند. یا در مشهد که بعضاً 3-4 میلیون زائر به زیارت امام رضا (ع) میروند و شاهد هیچ یک از این اتفاقات سال گذشته حج تمتع نبودیم اما در تجمع یک و نیم میلیونی سال گذشته چنین اتفاقی میافتد. آن هم در مراسمی که هر سال به عنوان مهمترین اجتماع مسلمین برگزار میشود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ابراز داشت: تقریباً سالی نیست که مناسک حج انجام شود و حداقل دهها و صدها قربانی نداشته باشد تا این ماجرا که بیش از هفت هزار نفر در آن قربانی شدند. کشورهایی که بیشتر از ما قربانی دادند صدایشان درنیامد و آنها را با دلار خریدند اما ما که 500 نفر قربانی دادیم اعتراض کردیم اما این اعتراض در جهان سانسور شد.

رحیمپور ازغدی تصریح کرد: این است وضعیت جهان اسلام به لحاظ مدیریت مسئله حج سال گذشته، مایه تمسخر اسلام و مسلمین شد. هرچه بخواهیم قضایای تروریزم دستهجمعی - دولتی پیچیده را از ذهنمان کنار بگذاریم و قضایای بیوتروریزم را هم توطئه ندانیم اما این گزارشهای مستند که به طور مستمر تولید میشود نمیگذارد ما آرام بنشینم.

وی ابراز داشت: شرکت «G4S» یک شرکت انگلیسی صهیونیستی است که رژیم اسرائیل و رژیم صهیونیستی زندانهای خود و امنیت گذرگاههایش را به این گروه سپرده است و مدیریت حج مسلمین نیز توسط این گروه تأمین میشود، شرکتهای ترور و شرکتهایی هستند که برای راهاندازی کودتا بین مسلمین برای راهاندازی جنگهای قومی، مذهبی و ...  شکل گرفتهاند، همگی شرکتهایی هستند که نام برخی از آنها را شنیدهایم و در یمن و عراق مشغول سرکوب و توطئه هستند و نام برخی دیگر را هم نشنیده و هیچگاه نخواهیم شنید و در واقع رژیم صهیونیستی هرگز اجازه تحقیق بیطرفانه نداده و نخواهد داد و این است روش آمریکا، صهیونیستها و رژیمهای وابسته به آنها.

«آل سعود» تلاش میکنند یک اسلام قلابی وهابی در سطح جهان حاکم شود

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: آیه 27 سوره مبارکه فتح مبنی بر «لَقَدْ صَدَقَ اللَّهُ رَسُولَهُ الرُّؤْیَا بِالْحَقِّ ۖ لَتَدْخُلُنَّ الْمَسْجِدَ الْحَرَامَ إِنْ شَاءَ اللَّهُ آمِنِینَ» از تصدیق کشف امنیت در ورود پیامبر(ص) به مکه سخن میگوید؛ یکبار دیگر فتح مکه باید به دست مسلمین جهان اتفاق افتد، مکه دوباره به دست مشرکین سفیانی افتاده است، مکه در اختیار ابوجهلها و ابوسفیانها است، مکه خانه خدا در اشغال لات، هُبل و عزّا است که باید بار دیگر در مکه مکرمه بتشکنی شود و حجاز و جزیره حرمین شریفین بار دیگر باید به دست مسلمین آزاد شود.

وی با اشاره به مأموریتهای آمریکایی و رژیم صهیونیستی به آلسعود، گفت: بیش از یک قرن قبل تا زمان تشکیل رژیم آلسعود به دست انگلیسیها و در 80 سال گذشته تاکنون آلسعود توانسته مأموریتهای خود را به خوبی انجام دهد که از آن جمله میتوان به کنترل و مدیریت منافع سرمایهداری غرب، ایجاد و دامن زدن به تفرقه دائمی بین مسلمین به بهانههای مذهبی، تحریف اسلام، بدعت و تغییر ارزشها و مفاهیم اسلامی (جایگزینی اسلام وهابی به جای اسلام سنی)، دفاع از موجودیت رژیم صهیونیستی و اسرائیل، حفظ رژیمهای وابسته و فاسد در منطقه عربی اشاره کرد.

رحیمپور ازغدی اظهار داشت: آل سعود از نخستین بیعتکنندگان با رژیم صهیونیستی است و همواره به دنبال این است که مخالفان صهیونیسم را در جهان عرب و اسلام مدیریت و سرکوب کند و اجازه ندهد که نهضت انقلاب اسلامی فلسطین موجب آزادی آن شود. اکثر کشورهای عربی در منطقه، ماهیانه از آل سعود حقوق میگیرند علاوه بر کمکهای پنهانی که به آنها میشود از کشورهای شمال آفریقا، از مصر تا اردن تا پاکستان و... تمامی مقامات رسمی آنها هر ماه از ریاض حقوق میگیرند و در واقع آلسعود به بیش از 30-40 رئیس جمهور جداگانه صدها میلیون دلار پرداخت میکند.

وی ادامه داد: همچنین ترکیه نیز تمام امکانات خود را در راستای ضربه زدن به جبهه مقاومت گذاشته است. امروز بزرگترین مانع نجات ملتهای منطقه آل سعود است و کنترل جهان اسلام جزو مأموریتهای اصلی آلسعود به شمار میرود و آنها تلاش میکنند یک اسلام قلابی وهابی برای بیآبرو کردن اسلام در سطح جهان حاکم شود.

«آلسعود» جهاد را به شمشیر خونینی که مدام در قلب و مغز مسلمانان فرو میرود، تبدیل کرده است

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه شیوخ عربی و آلسعود مفهوم جهاد را تحریف کردند، گفت: شیوخ عربی و آلسعود تاکنون یک حکم جهاد علیه رژیم صهیونیستی و علیه اشغالگران غربی در عراق و عربستان ندادهاند و فقط حکم جهاد علیه مسلمانان را پیدرپی صادر میکنند و آنها جهاد را به یک سلاح و شمشیر خونینی که مدام در قلب و مغز مسلمانان فرو میرود، تبدیل کردهاند.

رحیمپور ازغدی گفت: آل سعود میخواهد ملتهای مسلمان را از انقلاب و قیام علیه ملتهای استکبار پشیمان کند و این همان پروژهای است که آلسعود از ابتدا براساس آن روی کار آمده است.

وی ابراز داشت: انگلیسیها در ایجاد، گسترش و حاکم کردن وهابیت نقش بهسزایی دارند و ترکیه در عراق و سوریه بزرگترین حامی لجستیکی و علنی در کنار داعش و تکفیریها بود وقتی اینها تشکیل شد رسانههای صهیونیستی و عدهای هم در داخل گفتند در برابر الگوی اسلام انقلابی سیاسی امام خمینی (ره) الگوی اسلام لیبرال دموکراتیک ترکیه مطرح میشود..

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: حالا جهان عرب بین این دو الگو یکی را باید انتخاب کند، برخیها برای اینکه آمریکا و غرب نترسد گفتند ما دنبال اسلام خمینی و انقلابی نیستیم بلکه ما دنبال اسلام دموکراتیک هستیم و الگوی ما ترکیه است این الگو دیده شد اما پسندیده نشد و خود رهبران این الگو هم امروز صریحاً اعلام میدارند که این الگو شکست خورده و تاریخ مصرف اردوغان هم تمام شده است.

منبع: فارس
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار