اجرای 28 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در زنجان

معاون فرهنگی بنیاد شهید استان زنجان از اجرای 28 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در زنجان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها به صورت مستقل و مشارکتی با سایر دستگاه‌ها اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۷۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۵ - 23August 2016

اجرای 28 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در زنجان

به گزارش دفاع پرس از زنجان، علی بیات در جلسه هماهنگی برنامههای هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: امسال نیز مطابق سنوات گذشته برنامههای مختلفی همزمان با دفاع مقدس با هدف تبیین ارزشهای نظام جمهوری اسلامی اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع 28 عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس از سوی بنیاد شهید استان اجرا میشود، گفت: این برنامهها به صورت مستقل و مشارکتی با سایر دستگاهها اجرا میشود.

معاون فرهنگی بنیاد شهید استان زنجان غبارروبی مزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا، گلزارهای شهدای گمنام در مراکز مختلف را از برنامههای اجرایی در این ایام اعلام کرد و گفت: همچنین فیلمهای تولیدی بنیاد شهید با محوریت دفاع مقدس نیز در هفته مذکور از صدا و سیما پخش خواهد شد.

وی همچنین از اعزام سخنران به مدارس برای تبیین ارزشهای دفاع مقدس خبر داد و گفت: فضاسازی و تبلیغات شهری و اجرای برنامه در یک موزه دو مرکز فرهنگی و 48 حسینیه نیز از دیگر برنامههای اجرایی در این ایام است.

بیات با تاکید بر برگزاری مراسم تجلیل از شهدای فاجعه منا گفت: درست است که زنجان شهید فاجعه منا ندارد، ولی تقارن ایام حج تمتع با هفته دفاع مقدس اهمیت اجرای این برنامه و تشریح ابعاد مختلف این فاجعه را بیشتر میکند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار