مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد مطرح کرد؛

اجرای 44 برنامه همزمان با عید غدیر در یزد

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: همزمان با عید غدیر 44 برنامه در استان یزد اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۷۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷ - 23August 2016

اجرای 44 برنامه همزمان با عید غدیر در یزد

به گزارش دفاع پرس از یزد، حجتالاسلام سیدمحمد شریف حسینی کوهستانی در جلسه بنیاد بینالمللی غدیر استان یزد، با بیان اینکه عدالت از مهمترین ویژگیهای امام علی(ع) است، اظهار داشت: دلیل کشته شدن ایشان عدالتشان بود؛ حتی پس از ضربت خوردن هم عدالت را در ارتباط با قاتل خود انجام دادند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: عدالت بحث بسیار مهم عقلی و فطری است و هر جای عالم حتی اگر سخن از دین هم نباشد از عدالت استقبال میشود.

وی با بیان اینکه هر چقدر از واقعه غدیر فاصله میگیریم عظمت این واقعه عظیم و نیاز جامعه به امام و رهبر برای ما روشنتر میشود، بیان کرد: امروز جهان به دلیل نداشتن یک پیشوای مؤمن و متدیّن و یک رهبر عالم و آگاه، با مشکلات زیادی روبهرو است.

حسینی کوهستانی به نحوه شکلگیری بنیاد بینالمللی غدیر در استان یزد اشاره کرد و گفت: باید برای احیای بحث امامت و ولایت در جهان تمام تلاش خود را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه غدیر بهعنوان یک رخداد جامعه اسلامی برای مردم جامعه نهادینه شده است، افزود: خوشبختانه در ارتباط با غدیر همه نهادها و دستگاهها در ارتباط با احیای امر غدیر و برگزاری برنامههایی در این زمینه فعال هستند و این موضوع تقریبا شبیه به محرّم است و برنامههای خودجوش مردمی در سطح استان برگزار میشود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در ادامه با بیان اینکه 44 برنامه ویژه عید غدیر در استان یزد در نظر گرفته شده، خاطرنشان کرد: تمام اقشار در این برنامهها حضور داشته و هیچ بخش از جامعه از قلم نیفتاده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار