سردار ابراهیمی مطرح کرد؛

کم‌کاری رسانه‌ها در انعکاس نقش روحانیون و زنان در سال‌های دفاع مقدس

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس گفت: صداوسیما و رسانه‌ها در انعکاس نقش روحانیون و زنان در سال‌های دفاع مقدس خیلی کم‌کاری کرده‌اند.
کد خبر: ۹۷۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴ - 23August 2016

کم‌کاری رسانه‌ها در انعکاس نقش روحانیون و زنان در سال‌های دفاع مقدس

به گزارش دفاع پرس از فارس، سردار خداداد ابراهیمی در گفتوگو با یکی از کارگردانان فعال حوزه دفاع مقدس، اظهار داشت: صداوسیما و رسانهها در انعکاس نقش روحانیون و زنان در سالهای دفاع مقدس خیلی کمکاری کردهاند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس فارس با تاکید بر رسالت انکارناپذیر هنرمندان و فعالان هنری در روشنگری حقایق سالهای دفاع مقدس، گفت: تصور مردم از حضور روحانیون در جنگ فقط یک مبلّغ است؛ درحالیکه تعداد روحانیون آرپیجی زن، فرمانده، مشاور و... کم نبوده و باید این حقایق به مردم نشان داده شود.

ابراهیمی از میزبانی ارتش در هفته دفاع مقدس امسال خبر داد و بیان کرد: ارتش خیلی مظلوم واقع شده و باید از ارتشیها بیشتر گفت؛ آنان سهم زیادی از جنگ را به عهده داشتند.

وی با اشاره به دریافت مدالهای فتح توسط بسیجیان، افزود: باید تفکر بسیجی در جنگ بیان شود. نقش بسیج در جنگ با بزرگ کردن فعالیتهای نظامیها بهخصوص سپاه کمرنگ بیان شده و باید بهطور ویژه این کاستی پیگیری و برطرف شود.

مدیر کل حفظ آثار با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص سبک زندگی، تصریح کرد: رسانهها چقدر به زندگی شهدا پرداخته و آنها را بهعنوان الگوی عصر معاصر بیان کردهاند؟ این کمکاری است؛ شهدا منبع غنی سبک زندگی هستند؛ پس زرنگی کنیم و از آنان بهره ببریم.

ابراهیمی به کتاب «من زندهام» اشاره و خاطرنشان کرد: زنان ما جهان را شگفتزده کردند و چهار اسیر زن ایرانی دشمن را به زانو درآوردند؛ اما ما با این سرمایههای جنگ چه کردیم؟ اینها را به گوش مردم برسانید تا راه را گم نکنند و بدانند برای آرامش امروز چه بهای سنگینی پرداخته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار