مساجد اساسی ترین پایگاه وحدت بخش مسلمین

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: مسجد اساسی ترین پایگاه وحدت بخش مسلمانان از ظهور اسلام تاکنون نقش سازنده ای در تعلیم و تربیت داشته است.
کد خبر: ۹۷۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹ - 23August 2016

مساجد اساسی ترین پایگاه وحدت بخش مسلمین

به گزارش دفاع پرس از همدان، سرهنگ دوم پاسدار سعید سعیدی در مراسم تجلیل از برترین های مساجد تویسرکان در مسجد ابوالفضل(ع) منطقه سرابی اظهار داشت: مسجد به عنوان اساسی ترین پایگاه وحدت بخش مسلمانان از ظهور اسلام تاکنون نقش سازنده ای در تعلیم و تربیت، ارائه آموزش های قرآنی و حتی نظامی در راستای دفاع از سرزمین های اسلامی داشته است.

وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس نیز شاهد بودیم که اعزام رزمندگان ما از مساجد انجام میگرفت و شهدا را هم در ابتدا به مساجد منتقل می کردند و این نشان دهنده نقش کلیدی این پایگاه عبادی ـ سیاسی در ایجاد وحدت و پویایی جامعه اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از تشکیل حلقه های صالحین بسیج در مساجد شهرستان خبر داد و افزود: حلقه های صالحین در بصیرت افزایی و ارائه آموزش های دینی و مذهبی به همه اقشار مختلف جامعه موثر عمل کرده است.

در این مراسم، مسجد ابوالفضل(ع) به عنوان برترین مسجد و حجتالاسلام کاروند، امام جماعت مسجد به عنوان برترین امام جماعت شهرستان در راستای ایجاد وحدت بین مردم، ائمه جماعت، مسجد و پایگاه مقاومت بسیج معرفی شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار