معاون طرح و برنامه‌ریزی راهبردی سپاه:

آمریکا در مسائل خاورمیانه به استیصال افتاده است

«سردار تولایی»، گفت: آمریکا که خود را ابرقدرت دنیا می داند در مسائل خاورمیانه به استیصال افتاده است.
کد خبر: ۹۷۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۹ - 24August 2016

آمریکا در مسائل خاورمیانه به استیصال افتاده است

به گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع پرس، «سردار محمد تولایی»، معاون طرح و برنامه ریزی راهبردی سپاه در یادواره 68 شهید سرافراز کارگر پایگاه شهید باهنر کاشان در مجتمع طلائیه این شهر افزود: آمریکا که بیش از 70 درصد خبر، روزنامه و کتاب دنیا را منتشر و معادلات جهانی را وابسته به دلار خود کرده است، همچنین حق وتو در سازمان ملل دارد در مقابل قدرت ایران و مسائل خاورمیانه به استیصال افتاده است.

وی با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب که فرمودند آمریکا در منطقه با کلکسیونی از شکست مواجه شده است گفت: آمریکا با داشتن 50 درصد بودجه نظامی دنیا در مقابل قدرت ایران شکست خورده و مقامات آمریکا در سخنان خود بارها به آن اعتراف کردند.

تولایی با تاکید بر این که قدرت نظامی ایران اتکا به داخل دارد و قابل شکست نیست بیان کرد: امروز هر نهضت و انقلابی که در منطقه به جمهوری اسلامی متصل باشد پیروز است.

وی حزب الله لبنان را افتخار جهان اسلام دانست و تصریح کرد: رهبر حزب الله تاکید دارد از کشور ایران الگو می گیریم و به پشتوانه ایران پیروز جنگ علیه صهیونیسم جهانی هستیم.

وی همچنین به اهمیت یادواره های شهدا در نظر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: ایشان اهمیت برگزاری چنین یادواره هایی را کمتر از شهادت ندانستند و برگزاری آن را موجب گسترش فرهنگ شهادت طلبی ودر نتیجه جاودانه ماندن یک ملت و تمدن دانستند.

یادواره 68 شهید سرافراز کارگر پایگاه شهید باهنر کاشان به همت سپاه منطقه کاشان به مدت یک شب با حضور خانواده شهدا و ایثارگران برگزار شد.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار