به مناسبت هفته دولت صورت گرفت؛

ادای احترام استاندار مازندران و مدیران استانی به مقام شامخ شهدای بهشهر

استاندار مازندارن به همراه جمعی از مدیران استانی و شهرستانی عصر پنجشنبه همزمان با سومین روز هفته دولت با حضور در بهشت فاطمه بهشهر به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کردند.
کد خبر: ۹۷۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۳ - 26August 2016

ادای احترام استاندار مازندران و مدیران استانی به مقام شامخ شهدای بهشهر

به گزارش دفاع پرس از مازندران، ربیع فلاح جلودار در این مراسم به همراه مدیران کل دستگاههای اجرایی مازندران و فرماندار بهشهر با نثار شاخه گل و قرائت فاتحه از مقام شامخ شهدا تجلیل کردند.

در این آیین شرکت کنندگان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با آرمانهای حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی تجدد میثاق کردند.

سید رسول موسوی، رییس بنیاد شهید شهرستان بهشهر در حاشیه این مراسم گفت: شهرستان بهشهر از جمله شهرهای شهیدپرور استان مازندران است که در طول 8 سال دفاع مقدس، 733 شهید، 2500 جانباز و 120 آزاده تقدیم انقلاب کرده است.

وی با گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند گفت: 75 شهید از این تعداد از شهدای شهرستان بهشهر، از شهدای کارمند هستند.

یادآور می شود در شهرستان بهشهر در هفته دولت 24 طرح با اعتباری در حدود 175 میلیارد ریال در این شهرستان اجرایی یا بهره برداری می شود.

از این تعداد پروژه ها، 21 طرح به بهره برداری می رسد و همچنین آغاز ساخت 3 پروژه نیز آغاز می شود که با اجرای این طرح ها زمینه برخورداری مردم از خدمات مختلف در حوزه آموزش، کشاورزی، ورزشی، زیرساختهای روستایی، برق رسانی و غیره فراهم می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار