وزیر ارتباطات در جلسه شورای اداری شهرستان بابل:

با وجود ناامنی موجود در عرصه جهانی، کشور ما امن‌ترین کشور جهان است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با وجود مشکلات سیاسی و ناامنی موجود در عرصه جهانی و حضور تکفیری‌ها، داعشی‌ها، گروهک‌های تروریستی و بحران‌های جهانی، کشور ما امن‌ترین کشور جهان است و برای این نعمت باید قدردان نیروی انتظامی، دسته‌های امنیتی و اطلاعاتی کشور باشیم.
کد خبر: ۹۷۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵ - 26August 2016

با وجود ناامنی موجود در عرصه جهانی، کشور ما امن‌ترین کشور جهان است

به گزارش دفاع پرس از مازندران، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بابل در سالن اجتماعات فرمانداری بابل با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، اظهار داشت: امیدوارم اخلاص، پشتکار و تلاش شهیدان رجائی و باهنر سرلوحه کار دولتمردان در همه عرصهها باشد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: شاخص استان مازندران در ارتباط با مسائل اقتصادی و اشتغال نسبت به کشور روند بسیار امیدوارکنندهای داشته و بیشتر از کشور است ضمن اینکه شاخص تورم مازندران نیز وضعیت خوبی دارد اما مطالبات مردم بابل از نیازهای اولیه است که پیگیری خواهم بود.

وی با اشاره به عملکرد و سیاست دولت، خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید متعلق به مردم بوده و به گروه و جناح خاصی وابسته نیست، اگر با تمام مشکلاتی که از دولتهای گذشته داشتیم، اختلافات بین گروهی، ناهماهنگیهای بین قوای سه گانه و مشکلات سیاست خارجی توانستیم امروز اقدامات خوبی داشته باشیم امتیاز آن مال مردم است چون با حمایت و پشتیبانی مردم توانستیم پشت میز مذاکره نشسته و در مقابل جهانیان از نظام و ملت دفاع کنیم.

واعظی با اشاره به اینکه دولت بدخواهان داخلی و خارجی دارد که به دلیل نگاه جناحی و مسئله انتخابات پیشرو قصد تخریب دولت را دارند، یادآور شد: حاصل برجام در روابط خارجی اصلاح تصویری است که از ایران داشتند به عنوان کشوری با مردمانی با فرهنگ و رهبری هوشمند است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: امروز اقتدار ایران به جایی رسیده است که مشکلات منطقهای بدون حضور و نقش سازنده ایران امکانپذیر نیست و دیگر بحثی از اسلام، شیعه و ایران هراسی در عرصه بینالملل که فرهنگ رایج بین اروپائیان و حتی دنیای غیر غرب بوده، نیست.

وی اظهار کرد: این منصفانه نیست عدهای به بهانه انتخابات پیشرو سال 96 به دولت حمله کنند، برجام را زیر سوال ببرند و تحریم را نادیده بگیرند، آنچه از دستآورد امروز در عرصه خارجی داریم اعتبار و جایگاه کشور ما بوده و متعلق به نظام، مقام معظم رهبری و ملت است باید تلاش کنیم به این دستآوردها کم بهاء ندهیم و اعتبار نظام را در عرصه بینالمللی حفظ کنیم.

این مسئول امنیت داخلی را بزرگترین نعمت نظام برشمرد و گفت: داشتن اختلاف سلیقه عیبی ندارد اما انتقادی که به دنبال منافع شخصی باشد جلوی پیشرفت را میگیرد همانگونه که انتقاد سازنده سبب توسعه کشور میشود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با وجود مشکلات سیاسی و ناامنی موجود در عرصه جهانی و حضور تکفیریها، داعشیها، گروهکهای تروریستی و بحرانهای جهانی، کشور ما امنترین کشور جهان است و برای این نعمت باید قدردان نیروی انتظامی، دستههای امنیتی و اطلاعاتی کشور باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار