وزیر ارتباطات در مازندران:

تا پایان دولت یازدهم تمامی روستاهای بالای 15 خانوار زیر پوشش اینترنت قرار می‌گیرند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: یکی از هدف‌گذاری‌ها در زمینه ارتباطات این است که تا پایان فعالیت دولت یازدهم نیز تمامی روستاهای بالای 15 خانوار کشور زیر پوشش اینترنت قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۹۷۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷ - 26August 2016

تا پایان دولت یازدهم تمامی روستاهای بالای 15 خانوار زیر پوشش اینترنت قرار می‌گیرند

به گزارش دفاع پرس از مازندران، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مازندران شب گذشته در حاشیه افتتاح ساختمان شرکت توزیع برق شهرستان میاندرود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دو و نیم سال گذشته تمامی زیرساختهای لازم برای شبکه ملی اطلاعات آماده شده و به میمنت هفته دولت، در اوایل هفته آینده راهاندازی میشود.

وی افزود: از هشت ماه گذشته نیز با اپراتورها و تولیدکنندگان محتوا صحبت و مقررات لازم در این زمینه وضع شد تا با افتتاح این شبکه ملی و تولید محتوای داخلی تحول خوبی را در تولید و محتوا داشته باشیم و مردم نیز از این خدمات با تعرفه پایینتر، کیفیت و سرعت بالاتر استفاده کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: در نشستهایی که اخیراً انجام شد، تصمیم گرفتیم که تعرفه اینترنت آزاد تلفن همراه را تا 20 درصد و اینترنت ثابت را نیز بسته به حجم مصرفی، از 17 تا 33 درصد کاهش بدهیم.

وی ادامه داد: یکی از هدفگذاریها در زمینه ارتباطات این است که تا پایان فعالیت دولت یازدهم نیز تمامی روستاهای بالای 15 خانوار کشور زیر پوشش اینترنت قرار میگیرند.

واعظی اظهار کرد: در حال حاضر 19 هزار روستای کشور از اینترنت برخوردار بوده و در همین راستا نیز تا پایان دولت یازدهم، همه روستاهای بالای 15 خانوار در کشور از اینترنت برخوردار میشوند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان گفت: آن چیزی که از قول من در قم نقل شده، درست نیست و به هیچوجه در قم و در هیچ جای دیگری از سوی من درباره فیلتر شدن تلگرام صحبت نشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها