وزیر ارتباطات خبر داد؛

بهره‌برداری شبکه نسل چهارم اینترنت ثابت در قائم‌شهر / ایجاد 110 کیلومتر فیبر نوری بین شهری

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اینترنت‌دار شدن همه روستاهای بالای 15خانوار تا پایان دوره کاری این دولت خبر داد و گفت: شبکه نسل چهارم اینترنت ثابت در قائم‌شهر به بهره‌برداری رسید و 110 کیلومتر فیبر نوری بین شهری ایجاد شد.
کد خبر: ۹۷۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶ - 26August 2016

بهره‌برداری شبکه نسل چهارم اینترنت ثابت در قائم‌شهر / ایجاد 110 کیلومتر فیبر نوری بین شهری

به گزارش دفاع پرس از مازندران، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان قائمشهر با بیان اینکه صمیمیت و همدلی سرمایهای است که در مازندران بهخوبی وجود دارد اظهار کرد: وظیفه این دولت، توجه ویژه با نگاه ملی به این استان است.

وی افزود: نباید این سرمایه که همان همدلی و صمیمیت بین روحانیت، مسئولین و مردم است، تحت تأثیر مسائل سیاسی و انتخاباتی بههم بریزد چراکه اگر این سرمایه را حفظ کنید تمام بیمهریها در راه توسعه و اشتغال رفع خواهد شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه افتخار میکنیم که نرخ تورم در کشور تکرقمی شد تصریح کرد: این مقدار در استان مازندران زیر یک رقم است و این اتفاق بزرگی است.

واعظی، اشتغال را معضل اصلی و جدی کشور برشمرد و گفت: دولت به دنبال آن است که این مشکل را حل کند و استان مازندران نسبت به معدل کشوری با وضعیت 1.3 دهم از وضعیت خوبی بهرهمند است.

وی اظهار کرد: تلاش دولت از ابتدای کار ایجاد امنیت، آرامش، ثبات و رونق بوده است و این شرایط بستر خوبی را برای کار و خدمت فراهم کرده است.

این مسئول با بیان اینکه در بخشها و حوزههای مختلف کشور، ثبات وجود دارد و کسی نگران جهش قیمتها به یکباره نیست افزود: پولها باید به سمت تولید برود و بر این اساس به دنبال این هستیم که در شرایط امن و آرام کشور، مسائل اقتصادی خود را حل کنیم.

واعظی، بیکاری را عامل بهوجود آورنده فساد و آسیبهای اجتماعی دانست و گفت: برخی از مردم ما مشکل معیشت دارند و این مشکل تنها با 45 هزار تومان برطرف نمیشود و باید زمینه اشتغال آنان را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: دولت تلاش میکند تا اقتصاد مقاومتی را که رهبری معظم سیاستهایش را ابلاغ فرمود بهکار گیرد و بر اساس شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ارائه خدمت کند بنابراین با این شعار برخورد تبلیغاتی نکند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به عملکرد دولت در 5 ماهه اول سال 95 تصریح کرد: رشد صنعت در این مدت 8.8 دهم درصد مثبت بوده و 1300 کارخانه کوچک و بزرگ که به صورت تعطیل یا نیمهتعطیل بودهاند دوباره شروع به کار کردند.

واعظی با بیان اینکه از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید تا به امروز در شهرستان قائمشهر، رشد پهنای باند اینترنت 3 برابر شده است اظهار کرد: در همین بازه زمانی، مشترکین اینترنت 6 برابر و 20 روستا هم دارای اینترنت شدند.

این مسئول ادامه داد: در این سفر به شهرستان قائمشهر، به 130 روستای دیگر هم اینترنت میدهیم و علاوه بر آن به نسل سوم همراه 3 شهر و به نسل چهارم همراه یک شهر و در مجموع هزینه 650 میلیارد ریال اضافه خواهد شد.

وی از اینترنتدار شدن همه روستاهای بالای 15خانوار تا پایان دوره کاری این دولت خبر داد و گفت: شبکه نسل چهارم اینترنت ثابت در قائمشهر به بهرهبرداری رسید و 110 کیلومتر فیبر نوری بین شهری ایجاد شد.

یادآور می شود شورای اداری امروز شهرستان علاوه بر وزیر ارتباطات و همراهان مهمان ویژه دیگری هم داشت و آن جهان پهلوان بهداد سلیمی بود که هدایایی از سوی وزیر، استاندار، فرماندار و اداره ورزش و جوانان قائمشهر به این قهرمان داده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار