در پی درگذشت تنها بازمانده شهید حجت الله عبوری صورت گرفت؛

پیام تسلیت سپاه کربلای مازندران به خانواده شهیدان عبوری

سپاه کربلای مازندران در پیامی با اشاره به اینکه تکریم خانواده شهدا اساس برنامه و ذات اصلی نهاد مقدس است، درگذشت تنها بازمانده سردار شهید حجت الله عبوری را به مهندس عبوری شهردار ساری و خانواده شهیدان محمد علی، قاسم و حجت الله عبوری تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۷۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰ - 27August 2016

پیام تسلیت سپاه کربلای مازندران به خانواده شهیدان عبوری

به گزارش دفاع پرس از مازندران،سپاه کربلای مازندران در پیامی با اشاره به اینکه تکریم خانواده شهدا اساس برنامه و ذات اصلی نهاد مقدس است،  درگذشت تنها بازمانده سردار شهید حجت الله عبوری را به مهندس عبوری شهردار ساری و خانواده شهیدان محمد علی، قاسم و حجت الله عبوری تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: در گذشت فرزند مکرمه شهید سرافراز سردار عبوری که عمر اندک ولی گرانبها و شریفش بر مسیر نورانی ولایت و عشق به اسلام عزیز و اهل بیت عصمت و طهارت سپری شد، خبری حزنانگیز بود.

فرزندی که ندای «ارجعی الی ربک » را برای دیدار پدر شهیدش و اتصال به حضرت حق اجابت نمود و به سوی معبودش شتافت تا در جوار شهیدش خوش بیاساید و حیاتی جاودان آغاز نماید.

یادگار مرد غیور اسلام، بانویی بود که زندگیش همچون نامش زینب وار بوده و آرمان شهیدش را فریاد می زد و بالاخره برای دیدار پدر لحظه شماری کرده و راهی سفر برای دیار باقی شد.

در ادامه این پیام آمده است: سپاه کربلا و آحاد همرزمان و همسنگران شهید ان عبوری در جبهه های حق علیه باطل، درگذشت آن فرزند مومنه و صالحه را تسلیت عرض نموده و از خداوند رحمان می خواهد تا روح پاک آن فقیه سعیده را در «اعلی علیین» و با حضرت فاطمه زهرا محشور نماید و در سایه توجهات امام زمان، حضرت ولی عصر و دعای خیر رهبر عظیمالشان انقلاب اسلامی، حضرت آیتالله العظمی امام خامنهای به بستگان این مصیبت، صبر جزیل، عزت و سعادت عطا فرماید.

یادآور می شود شهید حجت الله عبوری به فاصله 40 روز از شهادت برادران شهیدش محمد علی و قاسم در جبهه های حق علیه کفر، وقتی برای جلوگیری از اقدامات تروریستی منافقین در زمان اعزام رزمندگان دفاع مقدس از ساری با منافقین سطح شهر ساری درگیر شده بود با اصابت گلوله دشمنان اسلام و قرآن به برادران شهیدش ملحق شد. روحشان شاد راه انقلابی و اسلامی شان پر رهرو باد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار