کتاب «از نیمه خرداد» رونمایی می‌شود

آیین معرفی کتاب «از نیمه خرداد» (طرحی از اندیشه و رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای) در فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۸۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹ - 28August 2016

کتاب «از نیمه خرداد» رونمایی می‌شود

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، در آیین معرفی کتاب «از نیمه خرداد»، محمدجواد لاریجانی، معاون بینالملل قوه قضاییه و رئیس ستاد حقوق بشر کشور به سخنرانی میپردازد. علیرضا مختارپور قهرودی، معاون نشر موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی و دبیرکل نهاد کتابخانههای عمومی کشور به طرح مباحثی درباره این اثر مینشیند.

در حاشیه این مراسم، نمایشگاهی از تابلو تقریظهای رهبر انقلاب به نمایش در میآید. رهبر انقلاب پس از خواندن برخی کتابها بر حاشیه آنها یادداشتهایی نوشتهاند که بعدها به تقریظ معروف شد. جشن حنابندان، نورالدین پسر ایران، خاکهای نرم کوشک از این جملهاند.   

از برنامههای جنبی این آیین، عرضه کتاب «از نیمه خرداد» در کنار تعداد دیگری از آثار موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی (دفتر حفظ و نشر آثار آیتالله خامنهای) در محوطه فرهنگسراست.

«از نیمه خرداد» طرحی است از اندیشه و رهبریِ حضرت آیتالله خامنهای که در آن از بیانات و خاطرات رهبر انقلاب در این زمینه استفاده شده و نویسنده تلاش کرده تا با گذر از تصویر رهبری به عنوان یک سخنران زبردست، بهطور فشرده، نمایی روشن و صریح از خطوط کلی زندگی، شخصیت، اندیشه و رهبری حضرت آیتالله خامنهای ارائه کند.   

این کتاب که به کوشش مصطفی غفاری فراهم شده را میتوان نخستین نمونه در مطالعات رهبریپژوهی مبتنی بر تجربه انقلاب اسلامی دانست که نهتنها به اندیشه بلکه به الگوی کنش و سازوکارهای رهبری آیتالله خامنهای نیز میپردازد.   

آیین معرفی این اثر سهشنبه نهم شهریور از ساعت ۱۰ در سالن فجر فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار میشود. فرهنگسرای انقلاب اسلامی در بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی واقع شده است.  

منبع: روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار