در ‌خرم‌دره؛

مسابقات تیراندازی اهداف پروازی در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود

مسئول کمیته اهداف پروازی هیئت تیراندازی استان زنجان گفت: یک دوره مسابقات تیراندازی اهداف پروازی در ‌شهرستان خرم‌دره به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۸۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹ - 28August 2016

مسابقات تیراندازی اهداف پروازی در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود

به گزارش دفاع پرس از زنجان، امیر بری اظهار داشت: مسابقات تیراندازی اهداف پروازی در استان زنجان در پنج سال گذشته در استان برگزار شده است؛ که کمسنترین فرد حاضر در این مسابقات 12 ساله و بزرگترین شرکتکننده نیز 78 سال سن داشته است.

مسؤول کمیته اهداف پروازی هیئت تیراندازی استان زنجان تصریح کرد: هیئت تیراندازی شهرستانهای استان زنجان نیز فعالیت خود را در راستای گسترش رشته تیراندازی اهداف پروازی آغاز کردهاند.

وی ادامه داد: در مسابقات تیراندازی اهداف پروازی، اکثر شرکتکنندگان را شکارچیها تشکیل میدهند؛ که برگزاری این مسابقات برای حفظ محیط زیست و جلوگیری از شکار بیرویه بسیار موثر است.

مسئول کمیته اهداف پروازی هیئت تیراندازی استان زنجان همچنین بیان کرد: خوشبختانه هیئت تیراندازی خرمدره فعالیتهای خوبی را در زمینه گسترش تیراندازی اهداف پروازی یا همان «تراپ اسکیت» آغاز کرده است که جای قدردانی دارد.

وی تصریح کرد: در همین راستا یک دوره مسابقات تیراندازی اهداف پروازی به مناسبت هفته دفاع مقدس در خرمدره برگزار میشود؛ که امکان شرکت همه سنین و همچنین بانوان و آقایان در این مسابقات فراهم است که محل برگزاری آن در تالار نور جاده رحمتآباد خرمدره خواهد بود.

بری با بیان اینکه زمان برگزاری این مسابقات نیز یکم مهرماه سال جاری است، ادامه داد: علاقهمندان به شرکت در این دوره از مسابقات میتوانند برای ثبتنام به اداره ورزش و جوانان و اداره آموزش و پرورش شهرستان خرمدره برای ثبتنام مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار