تشرف خانواده شهدای مدافع حرم به بارگاه امام رضا(ع)

در روزهای پایانی ماه ذی‌القعده تعدادی از خانواده شهدای مدافعان حرم کشورمان همچنین خانواده شهدای افغانستانی و پاکستانی مقیم ایران میهمان بارگاه منور علی بن موسی الرضا(ع) شدند.
کد خبر: ۹۸۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹ - 28August 2016

تشرف خانواده شهدای مدافع حرم به بارگاه امام رضا(ع)

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،  در روزهای پایانی ماه ذیالقعده تعدادی از خانواده شهدای مدافعان حرم کشورمان همچنین خانواده شهدای افغانستانی و پاکستانی مقیم ایران میهمان بارگاه منور علی بن موسی الرضا(ع) شدند.

وحید شهریاری، مسئول این کاروان ابراز کرد: این گروه به همت دانشگاه امام صادق(ع) به بارگاه منور امام رضا(ع) مشرف شدند و پس از توفیق زیارت از موزه مرکزی و فرش بازدید کردند.

وی با بیان اینکه بسیاری از خانواده های شهدای افغانستانی و پاکستانی مقیم ایران برای اولین بار است که به حرم مطهر رضوی مشرف می شوند، گفت: قدردانی نظام جمهوری اسلامی ایران و آستان کبریایی حضرت رضا(ع) از خانوادههای شهدای مدافع حرم موجب حفظ کرامت شهدا میشود.

وی در حاشیه بازدید از موزه مرکزی آستان قدس رضوی گفت: افغانستان و پاکستان در گذشتههای نه چندان دور جزئی از ایران اسلامی بودند که این گروه در بازدید از موزههای آستان مقدس رضوی آثار ارزشمند و بی نظیر آن دوران را از نزدیک مشاهده کردند.

شهریاری با بیان اینکه دشمنان اسلام سالانه میلیاردها دلار هزینه میکنند تا اسلام را در جهان خشن و زشت جلوه دهند، گفت: زائران غیرایرانی زیادی از سراسر جهان به این آستان کبریایی مشرف میشوند که بازدید این زائران از موزهها علاوه بر آشنایی با تمدن پر سابقه اسلام موجب خنثی کردن نقشه دشمنان خواهد شد.

گفتنی است، این گروه با حضور در رواق دارالکرامه حرم مطهر رضوی از برنامههای فرهنگی بهره مند و در ادامه میهمان خوان با برکت حضرت رضا(ع) شدند.

منبع:پایگاه اطلاعرسانی آستان قدس رضوی

نظر شما
پربیننده ها