فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج):

از بین بردن انگیزه جهاد و شهادت‌طلبی هدف دشمن است

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: امروزه اوج مبارزه انقلاب اسلامی با استکبار، مبارزه در تمام زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی و نظامی است.
کد خبر: ۹۸۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱ - 30August 2016

از بین بردن انگیزه جهاد و شهادت‌طلبی هدف دشمن است

به گزارش دفاع پرس ز زنجان، جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به فرموده امام راحل در زمینه اینکه انقلاب اسلامی هدف همه زورگویان و استکبار جهانی است، خاطرنشان کرد: امروزه اوج انقلاب اسلامی با استکبار مبارزه در تمام زمینههای اجتماعی، فرهنگی و نظامی است.

کرمی خاطرنشان کرد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی تکیه بر عنایت خدا، رهبری امام راحل و حضور عاشورایی و ایمانی همه ملت ایران در صحنه دفاع مقدس بود.
 
وی با بیان اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس همه ملت ایران مقاومت میکردند عنوان کرد: دشمنان جنگ را برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی به ملت ایران تحمیل کردند و مملکت ایران ضربات سختی را به آنها تحمیل کرد.
 
کرمی عنوان کرد: تحمیل جنگ هشت ساله به ایران دومین موج اتحاد و حرکت مردمانی را در پی داشت؛ که برای آزاد زیستن بهای بسیار پرداخته بودند و در این عرصه با ایمانشان چنان به مبارزات خود بعد معنوی بخشیدند که از دل مرارتهای بیشمار جنگ، ارزشهایی چون شرافت، ایمان، عشق، شجاعت، تدبیر و ایثار تبلور یافت.
 
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم تکلیف ما را در مقابل زورگوییهای دشمن مشخص کرده است، افزود: امروزه استکبار جهانی جایگاه خود را از دست داده است و میخواهد با زور اتحاد مسلمان را از بین ببرد.
 
کرمی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران دل ملت ایران را تسخیر کرده است، عنوان کرد: پیشرفت انقلاب اسلامی به خارج از مرزها رسیده و این به برکت خون پاک شهدا و لطف خداوند است.
 
وی با اشاره به اینکه رمز پیروزی انقلاب اسلامی عنایت خدا، ایمان و روحیه عاشورایی مردم بوده است ابراز کرد: دشمن به این جبهه شکست خورده و نمیتواند هیچکاری انجام دهد و میخواهد روحیه و انگیزه جهاد و شهادتطلبی و اراده مردم ایران را از بین ببرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار