در چهارمحال و بختیاری:

یادواره شهدای منا برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری یادواره شهدای منا در شهریور ماه خبر داد.
کد خبر: ۹۸۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱ - 30August 2016

یادواره شهدای منا برگزار می‌شود

به گزارش دفاع پرس از چهارمحال و بختیاری، فریبرز نجفی اظهار داشت: یادواره 19 شهید حادثه منا روز یکشنبه 21 شهریور ماه همزمان با روز عرفه ساعت 16 در مصلی بزرگ شهرکرد برگزار خواهد شد.

وی افزود: جنایات دولت عربستان و صهیونیستها در مراسم مناسک حج سال گذشته موجب شد که هزاران مسلمان از سراسر دنیا به دلیل سوءمدیریت خائنان حرم شهید شوند.

نجفی با بیان اینکه این نخستین یادواره شهدای منای استان است، عنوان کرد: جنایات و سوءمدیریت خائنان حرم در مناسک حج در یادواره شهدای منا مطرح خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان اضافه کرد: با توجه به عملکرد مشهود عربستان و همکاری با منافقین، یادواره شهدای منا ظرفیت خوبی برای افشای آشکار جنایتهای آنان است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند «حادثه منا نباید فراموش شود»، اظهار داشت: ضایعه بزرگی که در ایام حج سال گذشته اتفاق افتاد هرگز از اذهان مردم پاک نخواهد شد و روز عرفه بهترین فرصت برای بزرگداشت یادواره شهدای مناست؛ تا مردم شرکتکننده در این روز با خانواده این عزیزان ابراز همدردی کنند.

این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد: تلاش میشود یادواره شهدای منا هر ساله در استان برگزار شود؛ تا یاد و خاطره مهاجران الی الله در جامعه زنده بماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها