امضای تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حفظ آثار با بسیج هنرمندان

در جلسه مشترک بسیج هنرمندان و اداره کل حفظ آثار فارس بر امضای تفاهمنامه همکاری بین دو سازمان تاکید شد.
کد خبر: ۹۸۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹ - 30August 2016

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حفظ آثار با بسیج هنرمندان

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از فارس، رییس بسیج هنرمندان شیراز در دیدار با سردار خداداد ابراهیمی با اشاره به تصویرسازی داعش از رزمنده اسلامی در دنیا، اظهار داشت: بسیج هنرمندان نگاه ویژه همراه با تعهد و تخصص به مسئله شهدا دارد و هدفش شناساندن چهره حقیقی رزمندگان اسلام و شهدا به جامعه جهانی است.

نیما زارع گفت: فارس 6400 هنرمند بسیجی و 24 کانون دارد که باید با برنامهریزی و حمایت از رکود این مجموعه بزرگ جلوگیری کرد و آن را در راستای تحقق اهداف آرمانی شهدا تقویت کرد.

وی با اشاره به قدرت هنر در بیان پیامهای مهم، افزود: اگر هنر و تخصص هنرمندان را در راستای شهدا قرار دهیم باعث همافزایی میشود، بر همین اساس پیشنهاد ایجاد پایگاه هنر در اداره حفظ آثار را  داریم.

در ادامه این جلسه سردار ابراهیمی از ایجاد اولین پایگاه در بنیاد استقبال کرده و گفت: ما از پیشنهادات نو استقبال میکنیم و با شما همکاری همهجانبه خواهیم داشت و از باز شدن پای هنرمندان در این عرصه استقبال کرده و خوشحال میشویم.

مدیر کل حفظ آثار فارس ادامه داد: توصیه میکنم بسیج هنرمندان با نوآوری در کارهای خود باعث جذب مردم شود. ما برای همکاری بیشتر با بسیج هنرمندان یک تفاهمنامه امضاء میکنیم.

بسیج هنرمندان از برنامههای هفته دفاع مقدس خود به عهده گرفتن تبلیغات و اجرای تئاترهای خیابانی در مجتمعهای تجاری و خیابانها عنوان کرد.

طرح "یک سبد گل محمدی" با دید انتظار از دیگر برنامههای بسیج هنرمندان است که با همکاری بنیاد حفظ آثار در حرم شاهچراغ در هفته دفاع مقدس اجرا میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها