جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در قم برگزار شد

جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان قم به ریاست معاون سیاسی امنیتی استانداری، صبح امروز در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد.
کد خبر: ۹۸۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵ - 30August 2016

جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در قم برگزار شد

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، در این جلسه احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قم و دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به شعار هفته دفاع مقدس با عنوان «ما آماده ام»، روزشمار هفته را اعلام و همدلی دستگاه ها و کمیته های مربوطه را موجب برگزاری باشکوه تر برنامه های این هفته خواند و دیگر اعضای حاضر نیز به ارائه برنامه های پیشنهادی خود در هفته دفاع مقدس پرداختند.

لازم به ذکر است، جلسه کمیته فرهنگی ستاد با مسئولیت اداره ارشاد و کمیته تبلیغات با حضور روابط عمومی شهرداری، سپاه و حوزه هنری، طی روزهای اخیر برگزار شد.

همچنین جلسات کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی با مسئولیت صدا و سیما، کمیته نیروهای مسلح شامل ستاد رژه نیروهای مسلح و نمایشگاه هفته دفاع مقدس با مسئولیت سپاه، کمیته پشتیبانی با مسئولیت شهرداری، کمیته شاهد و ایثارگران با مسئولیت بنیاد شهید و امور ایثارگران، کمیته بانوان با مسئولیت اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری در حال پیگیری و انجام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار