به همت بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع)؛

دوره تعلیمی و تربیتی «عمار انقلاب ۲» برگزار می‌شود

دوره تعلیمی و تربیتی «عمار انقلاب ۲» در اردوگاه سعدآباد تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۸۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴ - 30August 2016

دوره تعلیمی و تربیتی «عمار انقلاب ۲» برگزار می‌شود

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، دوره تعلیمی و تربیتی «عمار انقلاب 2» به همت بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) و با همکاری سازمان بسیج دانشجویی با موضوع «چیستی، چرایی و چگونگی آشنایی با منظومه فکری مقام معظم رهبری» از 13 الی 17 شهریور در اردوگاه سعدآباد تهران برگزار میشود.

این دوره میزبان اساتیدی از جمله استاد رحیم پور ازغدی ، حجت الاسلام حاج علی اکبری ،حجت الاسلام زندیه، حجت الاسلام خاکرنگین، منوچهر محمدی،سید مجتبی عزیزی، حسین عرب اسدی،کمیل خجسته،محمد ثناییفر و علی جعفری هرستانی خواهد بود.

این دوره تعلیمی و تربیتی، با محورهایی چون جایگاه ولایت فقیه در نظام اسلامی، ضرورت آشنایی با منظومه فکری رهبری، روش فهم بیانات مقام معظم رهبری، تبیین مکتب اصول امام خمینی(ره) ، ضرورت اصول و الزامات کار فرهنگی برگزار میشود و نظریات حضرت آیت الله خامنه ای در حوزه فرهنگ به صورت ویژه مورد توجه واقع خواهد شد.

همچنین مطالبات رهبر معظم انقلاب از جوان بسیجی دانشجو، اصول انقلاب اسلامی و دلایل ماندگاری آن و نیز مکتب فکری امام خمینی از دیدگاه آیت الله خامنهای از جمله موضوعات دیگری است که در این دوره به بحث و بررسی گذاشته میشوند.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار