معاون سیاسی امنیتی استانداری قم:

جریان‌های تکفیری به دنبال اخلال در امنیت کشور هستند

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم گفت: جریان‌های تکفیری به پشتوانه استکبار و کشورهای غربی، به خیال باطل خود به دنبال اخلال در امنیت کشور و بخصوص ضربه زدن به امنیت شهر مقدس قم هستند.
کد خبر: ۹۸۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲ - 30August 2016

جریان‌های تکفیری به دنبال اخلال در امنیت کشور هستند

به گزارش دفاع پرس از قم، احد جمالی در جلسه ستاد بزرگداشت سی و ششمین سالگرد هفته دفاع مقدس که صبح امروز در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با بیان این که دفاع مقدس به عنوان یک حرکت ملی و دینی و از جنس انقلاب و فراگیر است، اظهار داشت: در این دوران همه اقشار و طیفهای فکری اعم از شیعه، سنی، مسیحی، کلیمی و زرتشتی در دفاع مقدس نقش داشتهاند؛ فرهنگ ایثار و شهادت بهصورت اپیدمی و همهجاگیر است و در هر شهر، محل و کوچهای قدم میگذاریم افرادی را مشاهده میکنیم که به هر نحوی به خانواده شهدا مربوط هستند.

وی با انتقاد از عدم حضور مستقیم برخی مدیران استانی در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس، گفت: جای تأسف است برخی مدیران دستگاهها حضور فیزیکی در این جلسه ندارند در حالی که موفقیتهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و مدیران، در کشور و بخصوص در قم، به برکت ایثارگری شهدا و رزمندگان بوده است.

جمالی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان ساخت: امنیت پایدار جمهوری اسلامی در مقطعی که جریانهای تکفیری و داعشی امنیت کشورها منطقه را بههمریختهاند، بسیار مهم است و این جریانها به سرکردگی کشورهای غربی به دنبال به هم زدن امنیت کشور از جمله شهر قم هستند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم ادامه داد: از سوی دیگر یک سری از افراد اقدام به نبش قبر منافقان کوردل میکنند، منافقانی که به موازات جبهههای جنگ با به راه انداختن خانههای باندی و تیمی، میدان نبردی را در داخل شهرها به راه انداخته بودند و خیلی از رزمندگان به دست این کوردلان به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به خیانتهای منافقان برعلیه ملت ایران، گفت: در شرایطی که ملت ایران از ادیان مختلف برای دفاع از انقلاب به جبهه ها رهسپار میشدند و مردم کشورهای جهان از ملیتهای مختلف همبستگی خود را با ملت ایران اعلام میکردند، منافقان با صدام دست بیعت دادند.

در این جلسه، احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار قم و دبیر شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و روسا و اعضای کمیتههای 6 گانه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس حضور داشتند.

31 شهریورماه سالروز آغاز جنگ تحمیلی رژیم بعثی عراق علیه جمهوری اسلامی ایران تا 6 مهرماه، به عنوان هفته دفاع مقدس نام گذاری شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار