فرمانده انتظامی استان زنجان:

آموزش کارکنان، نخستین عامل ایجاد و تضمین اثربخشی است

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: آموزش کارکنان، نخستین عامل ایجاد و تضمین اثربخشی است؛ که اگر به درستی اجرایی شود، مبنای عینی برای برنامه‌ریزی سایر فعالیت‌ها را فراهم خواهد ساخت.
کد خبر: ۹۸۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵ - 31August 2016

آموزش کارکنان، نخستین عامل ایجاد و تضمین اثربخشی است

به گزارش دفاع پرس از زنجان، سردارعلیرضا صالحی در بازدید از میدان تیر ستاد انتظامی استان زنجان با بیان اینکه آموزش کارکنان، نخستین عامل ایجاد و تضمین اثربخشی است، اظهار داشت: اگر این موضوع به درستی اجرایی شود، مبنای عینی برای برنامهریزی سایر فعالیتها فراهم خواهد ساخت.

وی در ادامه بر احصاء نقاط ضعف و قوت و راهکارهای کاربردی و توجه ویژه در نظارتهای تخصصی و هدفمند در حوزه آموزش کارکنان تاکید کرد و ادامه داد: آموزش و بهسازی باعث بینش و بصیرت عمیقتر، دانش و معرفت بالاتر و توانایی و مهارت بیشتر برای اجرای وظایف محول شده و در نتیجه موجب نیل به هدفهای سازمانی با کارآیی و ثمربخشی بهتر و بیشتر خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه آموزش یکی از ارکان اصلی و مهم فعالیتهای پلیس به شمار میرود، گفت: مهمترین هدف آموزش، ارتقا سطح توانمندی و مهارت کارکنان انتظامی است.

سردار صالحی افزود: آموزش مهمترین رکن در بهینه کردن عملکرد یک سازمان است و باید همیشه با جدیت دنبال شود؛ تا کارآمدی و روزآمدی نیروها حفظ شود.

مقام ارشد انتظامی استان زنجان توجه به مشارکت فعال و اثربخش افراد جامعه در حوزه امنیت و استانداردسازی رفتار کارکنان را ضرورت جامعه امروزی خواند و گفت: اعتماد اجتماعی به پلیس، بازتابی مهم در افزایش کیفی ماموریتها و افزایش امنیت اجتماعی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار