جلسه ستاد هفته دفاع مقدس در همدان برگزار شد

جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در فرمانداری همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۸۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷ - 31August 2016

جلسه ستاد هفته دفاع مقدس در همدان برگزار شد

به گزارش دفاع پرس از همدان، علی تعالی فرماندار شهرستان همدان در جلسه جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی، شهدای والامقام دولت و علیالخصوص شهدای گرانقدر و گلگونکفن دوران هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: در طول دفاع مقدس مردم ایران بزرگی خود را به دنیا نشان دادند.

تعالی افزود: همانگونه که امام خمینی(ره) فرمودند ملت ما توانست سیلی محکمی به صدام بزند و این سیلی بدون شک برای همه همپیمانان و یاریرسانان به دولت بعث عراق درس عبرتی بود.

وی همچنین با اشاره به شجاعتهای کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول دوران دفاع مقدس، اضافه کرد: در اولین ساعات حمله دشمن به خاک پاک ایران اسلامی، نیروی هوایی و پایگاه سوم شکاری شهید نوژه به مقابله با این هجوم اقدام کردند.

فرماندار همدان همچنین با بیان اینکه پیروزی ما در جنگ تحمیلی با آن همه حمایتهای دنیای کفر از صدام یک دفاع بیبدیل بود، خاطرنشان کرد: در هر دورهای که کشور با جنگی روبهرو شد بخشی از کشور جدا شد؛ اما در دفاع مقدس به برکت خون شهدا حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی توسط دشمن تصرف نشد.

تعالی در پایان یادآور شد: ادارات و ارگانهای مختلف در طول ایام هفته دفاع مقدس به فضاسازی و آذینبندی داخلی مجموعه خود بهصورت مشخص و محسوس بپردازند.

در این مراسم دستگاههای مختلف اجرایی و همچنین یگانهای نظامی و انتظامی به بیان برنامههای خود در طول ایام هفته دفاع مقدس در سطح استان پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار