طائب:

امکانات دفاعی، جمهوری اسلامی را بیمه کرده است

رییس قرارگاه عمار گفت: توانمندی ساخت تجهیزات دفاعی، ایران را به قدرتی بی‌بدیل تبدیل کرده است.
کد خبر: ۹۸۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱ - 31August 2016

امکانات دفاعی، جمهوری اسلامی را بیمه کرده است

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «حجتالاسلام مهدی طائب»، رئیس قرارگاه عمّار، در گفتوگویی با اشاره به دستاوردهای دفاعی در حوزه اقتصاد مقاومتی عنوان داشت: یکی از اموری که همواره در هر نظام سیاسی، حیاتی بوده است، امکانات دفاعی آن کشور است که اگر این امکانات نباشد، آن منطقه به سرعت توسط استعمارگران و کسانی  که چشم به این امکانات دارند، تسخیر میشود.

وی ادامه داد: در دنیای امروز، ابزار دفاعی، یکی از گرانقیمتترین اجناس است که بیشترین سودآوری را برای ابرقدرتها دارد.

رئیس قرارگاه عمّار افزود: نظام جمهوری اسلامی، به دو دلیل در مسئله امکانات دفاعی موفق بوده و از این راه، دو فایده مهم نصیبش شده است که مسئله اول این است که آنها امکانات دفاعی در اختیارش قرار نمیدادند و اگر قرار میدادند، به صورت مشروط بود و مورد دیگر اینکه تلاش میکردند جنس گرانقیمتتر از آنچه که در بازار موجود است، به دست ما برسد.

حجتالاسلام طائب، با عنوان اینکه جمهوری اسلامی توانسته امکانات دفاعی را خودش بسازد، افزود: نظام جمهوری اسلامی موفق شد در امکانات دفاعی ابزار را خودش تولید کند و در این زمینه به خودکفایی بالایی برسد که از منظر اقتصادی صرفهجوییهای زیادی نصیب ما شد و به دلیل کیفیت خوبی که این امکانات داشت، در منطقه خریدار پیدا کرد.

وی ادامه داد: ما نه تنها برای خرید این امکانات به دیگران پول سرشار نمیدادیم بلکه در این زمینه، سودآوری بالایی برای اقتصاد ما در پی داشت.

رئیس قرارگاه عمار افزود: وقتی ابزار را خودمان تولید میکنیم، تصمیم با خود نظام جمهوری اسلامی ایران است که در چه مواردی لحاظ و در چه مواردی استفاده نشود.

حجتالاسلام طائب، با اشاره به اینکه امکانات دفاعی در جمهوری اسلامی، از منظرهای مختلف، نظام را بیمه میکند، اظهار داشت: وقتی توان ساخت و امکانات دفاعی را داریم، دشمن جرأت حمله کمتری به ما خواهد داشت و این خود، صرفه اقتصادی در پی دارد.

رئیس قرارگاه عمّار افزود: در جمهوری اسلامی، یک قدرت فزایندهای در برابر دشمن نمایان شد و به همین دلیل، دشمن، جرأت حمله به ما را ندارد.

طائب در پایان خاطرنشان کرد: این مجموعه، همه در نهایت، اگر در معادلات اقتصادی محاسبه شود میبینیم که این توانمندی دفاعی و توانمندی ساخت ابزار دفاعی کمک شایان اقتصادی به نظام جمهوری اسلامی می کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار