سردار قربانی:

موشک‌های دوربرد ایران کابوسی برای دشمنان است

رئیس سابق سازمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: اینکه امروز موشک‌های دوربرد ما برای دشمنان تبدیل به کابوس شده، نتیجه خون‌های پاک شهدا و تمامی ایثارگران است.
کد خبر: ۹۸۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷ - 01September 2016

موشک‌های دوربرد ایران کابوسی برای دشمنان است

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار مرتضی قربانی شامگاه چهارشنبه (10 شهریورماه) در مراسم گرامیداشت سالروز تولد علی هاشمی (فرمانده قرارگاه سری نصرت) که در فرهنگسرای خاوران برگزار شد، با اشاره به اینکه دفاع مقدس، دفاعی بود که با عزت و سربلندی به اتمام رسید، اظهار داشت: جنگ ما جنگی بود که تمام کشورهای شرق و غرب در جبهه مقابل ما قرار داشتند؛ اگر امروز کشورهای موسوم به 1+5 با ما بر سر مسائل هستهای مذاکره میکنند، اینها همان کشورهایی هستند که در زمان جنگ تحمیلی مقابل ما قرار داشتند.

وی در ادامه به سرنوشت منافقین اشاره و تصریح کرد: سازمان به اصطلاح مجاهدین خلق که ادعای حمایت از مردم را داشتند بعد از اینکه جنایتهای بسیاری را در کشورمان با به شهادت رساندن مردم کوچه و بازار انجام دادند، چون در میان جامعه جایگاهی نداشتند، به دامان اربابان خود پناه بردند؛ به نحوی که اکنون در چنان منجلابی افتادند که برای مطرح بودن، تن به هر ذلتی میدهند.

سردار قربانی در ادامه با بیان اینکه قبل از انقلاب 300 هزار مستشار نظامی خارجی در ایران وجود داشتند، عنوان کرد: آن زمان وقتی این مستشاران می خواستند از کشورشان به سمت ایران حرکت کنند، از همان ابتدا 20 درصد به حقوقشان به عنوان حق توحش اضافه میشد؛ یعنی آنها ما را با این تمدن کهن، وحشی میپنداشتند؛ اما وقتی انقلاب به پیروزی رسید، این افراد را مثل تفاله بیرون انداختیم.

وی افزود: وقتی انقلاب اسلامی در ایران به پیروزی رسید و ما مستشاران نظامی خارجی را از کشور بیرون کردیم، کشورهای استکباری برای شکست دادن این انقلاب ابتدا اقدام به کودتا کرده و بعد نقشه تجزیه ایران را اجرا کردند؛ اما وقتی شکست خوردند، جنگ را به ملت ما تحمیل کردند؛ که این بار هم با شکست مواجه شدند.

رئیس سابق سازمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس درباره کمک کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس به صدام در جنگ تحمیلی هم گفت: در طول دوران دفاع مقدس ما پنج بار ارتش عراق را منهدم کردیم؛ اما هر بار صدام با پولهای کشورهای شیخنشین جنوب خلیج فارس، ارتش خود را بازسازی میکرد؛ دلیل این ادعا هم تعداد کشتههای این کشور است؛ که بالغ بر یک میلیون کشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع گسترش نهضت امام خمینی(ره) اشاره و بیان کرد: دشمنان این انقلاب روزی میخواستند ما را به شکست بکشانند؛ اما امروز پیام این انقلاب فراتر از مرزهای جغرافیایی کشورمان رفته است؛ به نحوی که اکنون شاگردان معنوی مکتب امام خمینی(ره) در سوریه، لبنان و غزه موجودیت رژیم صهیونیستی را به مخاطره انداختهاند.

سردار قربانی در پایان اظهار داشت: اینکه امروز موشکهای دوربرد ما برای دشمنان تبدیل به کابوس شده، نتیجه خونهای پاک شهدایی همچون «علی هاشمی»ها و تمامی ایثارگران و رزمندگان است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها