مستند «تک تیراندازان زینب» از شبکه افق پخش می‌شود

مستند «تک تیراندازان زینب» با موضوع بسیج مردمی در سوریه و گفتگو با تک تیراندازان لشگر فاطمیون، پنجشنبه ۱۱ شهریور از شبکه افق پخش می شود.
کد خبر: ۹۸۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴ - 01September 2016

مستند «تک تیراندازان زینب» از شبکه افق پخش می‌شود

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، مستند «تک تیراندازان زینب» که ۱۱ شهریور از شبکه افق پخش می شود روایتگر تشکیل بسیج مردمی در سوریه است و در این بین، گروهی که به عنوان تک تیرانداز و با نام حضرت زینب(س) در خط مقدم مبارزه با تکفیری ها و تروریست ها حضور یافته اند، در این فیلم صحبت می کنند.

در این فیلم با برخی تک تیراندازان و اعضای لشگر فاطمیون در سوریه گفتگو شده است، از جمله سلیم اقبالی از یگان تک تیراندازان این لشگر که چندی بعد در یکی از عملیات ها علیه تکفیری ها، به شهادت رسید.

قدرت های جهانی با راه اندازی گروه های تروریستی و تکفیری، می خواستند طی دو ماه دولت بشار اسد و به تبع آن مقاومت اسلامی را بشکنند، طبق نقشه آنها قرار بود در سوریه نامی از علی(ع) و فرزندانش نباشد و مرقد زینب کبری(س) با خاک یکسان شود ولی آنچه رخ داد حکایت دیگری بود که در این مستند از آن سخن گفته می شود.

ناصر نادری تهیه کننده و محسن اردستانی رستمی کارگردان این مستند هستند.

«تک تیراندازان زینب» ساعت های ۱۹ و ۲۳:۳۰ روز پنجشنبه ۱۱ شهریور از شبکه افق پخش می شود. تکرار این مستند هم روز بعد ساعت ۹ صبح روی آنتن می رود.

منبع: مهر
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار