«سال‌های حادثه» روایت جنایات منافقین است

سریال «سال‌های حادثه» با موضوع انقلاب و ترورهای دهه شصت در هفته دفاع مقدس پخش می‌شود.
کد خبر: ۹۸۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰ - 02September 2016

«سال‌های حادثه» روایت جنایات منافقین است

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، محمد آزادی مهربانی تهیه کننده، گفت: «سال های حادثه» به کارگردانی سعید چاری برشی کوتاه از دهه اول انقلاب است و به حوادث مختلفی از جمله ترورها و بمب گذاری های اوایل انقلاب توسط منافقین تا زمان ارتحال حضرت امام می پردازد.

وی ادامه داد: این روزها برخی با ایجاد هجمه ای عجیب در خصوص اعدامهای دهه شصت با مظلوم نمایی قصد دارند، بر جنایات منافقین سرپوش بگذارند. در حالی که همه ما که در آن سالها حضور داشتیم، دیدیم که منافقین چه جنایتهای هولناکی را مرتکب شدند و چگونه خون افراد بی گناه را ریختند. همگان شاهد جنایتهای منافقین در اوایل دهه شصت بودند و از ترورها و نا امنی هایی که گروه مجاهدین خلق در آن سالها ایجاد  کردند آشنا هستند.

تهیهکننده این سریال تصریح کرد: این ترور ها جان عده زیادی از هموطنان بی گناه ما را گرفت. در حالیکه همواره ما در کشور شاهد ترور هموطنانمان و قربانی ترور بودیم، همیشه غربیها از ما با عنوان «تروریست» یاد می کنند! ما در «سال های حادثه» سعی کردیم گوشه ای از جنایات منافقین را به تصویر بکشیم.

وی در خصوص قصه این سریال بیان کرد: داستان این فیلم در مورد کودکی است که پدرش در درگیرهای اوایل انقلاب مفقود شده است و قصد دارد٬ حضرت امام را از نزدیک ببیند. نامه ای برای ایشان می نویسد و حضرت امام (ره) نیز جواب نامه را میدهند و می فرمایند که به جماران بیاید تا همدیگر را ملاقات کنند. در حین این سفر کودک با مردی ضد انقلاب از گروه مجاهدین خلق مواجه شده و دچار حوادث عجیبی می شود. در این فیلم صحنه های اکشن بسیار زیادی از ترور روحانیون و بمب گذاری در میادین اصلی شهر به تصویر کشیده شده است. در چند سکانس هم واکنش حضرت امام (ره) در مورد این خرابکاریها را به تصویر کشیدیم. قرار است در هفته دفاع مقدس امسال این فیلم به نمایش در آید.

عوامل و بازیگران سریال «سال های حادثه» عبارتند از:

میرطاهر مظلومی، ثنا صادقی، شراره رخام، امیر زریوند، مجید شهریاری، سیاوش قاسمی، محمد آزادی، سید جلال طباطبایی، اردشیر کاظمی، امین نبی الهی.
 
کارگردان: سعید چاری، تهیه کنندگان: محمد آزادی مهربانی و سعید چاری، مدیر فیلمبرداری: امید رخ افروز، فیلمنامه: ثنا صادقی.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار