بازیگر «خنده بازار» به «دشت آزادگان» رفت/ پخش در هفته دفاع مقدس

مجموعه تلویزیونی «دشت آزادگان» برای هفته دفاع مقدس آماده می‌شود.
کد خبر: ۹۸۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶ - 02September 2016

بازیگر «خنده بازار» به «دشت آزادگان» رفت/ پخش در هفته دفاع مقدس

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حامد تهرانی بازیگر تئاتر و تلویزیون، در خصوص فعالیت جدید خود گفت: «دشت آزادگان» عنوان سریالی است که به کارگردانی احمد کاوری برای هفته دفاع مقدس تولید شده است.
 
وی افزود: مردم من را همیشه با کارهای طنز و بازی در مجموعههای اپیزودی و آیتمی دیدهاند و خندیدند، اما با اعتماد و محبت احمد کاوری، نقشی جدی را ایفا در سریال «دشت آزادگان» ایفا میکنم.
 
بازیگر مجموعه تلویزیونی «خنده بازار» عنوان کرد: تا به امروز پیشنهاد های متفاوتی برای بازی در نقشهای جدی داشتم، تا اینکه آقای کاوری و علی صالحی به من اعتماد کردند و نقش مهمی را که شخصیتی واقعی دارد، را به من محول کردند.
 
وی ادامه داد: در واقع من، نقش مستندی از سید جواد جعفرزاده، یکی از هشت نفر اصلی فیلم را بازی میکنم.
 
تهرانی درباره خط داستانی سریال «دشت آزادگان» بیان کرد: این مجموعه قصه 8 دوستی را روایت میکند که از مشهد به جبهه میآیند و درگیر اتفاقات مختلف میشوند.
 
وی اظهار داشت: بازی در «دشت آزادگان» تجربه متفاوتی بود که آقای کاوری راضی بودند و برای روزهای هفته دفاع مقدس آماده شده است.
 
آهنگساز و صداگذار مجموعه انیمیشنی «پندانه» پیرامون روزهای تصویربرداری این مجموعه توضیح داد: تصویربرداری «دشت آزادگان» به مدت دو روز در صحرای مرنجاب کاشان شروع شد و 18 روز به طور متداول در شهرک دفاع مقدس تصویربرداری ادامه داشت. در اصل در آن شرایط سختی که کار کردیم برای من به اندازه 10 ماه خدمت سربازی گذشت و پرکار بود.
 
تهرانی در پایان خاطرنشان کرد: مردم من را همیشه در کار های طنز دیده اند و شاید دیدن من در این نقشی متفاوت عجیب باشد. حرفه ما بازیگری است و همانطور که از اسمش مشخص است، ما محدود به یک ژانر و یا یک نقش نیستیم و باید از کلیشه دور بمانیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار