امام جمعه موقت ساری:

ضرورت پرهیز مسئولان از منازعات انتخاباتی/ ازدواج‎های اینترنتی بنیاد خانواده را متزلزل و جامعه را به فساد می‎کشاند

امام جمعه موقت ساری با اشاره به انتخابات پیش‎رو از مسئولان خواست تا فضای آرامی را ایجاد کرده و از منازعات انتخاباتی پرهیز کنند، گفت: ازدواج‎های اینترنتی، خیابانی، پیامکی و دوستی‎های نامشروع است که نه‌تنها نمی‎تواند اثربخش باشد، بلکه بنیاد خانواده را متزلزل و جامعه را به فساد می‎کشاند.
کد خبر: ۹۸۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰ - 02September 2016

ضرورت پرهیز مسئولان از منازعات انتخاباتی/ ازدواج‎های اینترنتی بنیاد خانواده را متزلزل و جامعه را به فساد می‎کشاند

به گزارش دفاع پرس از مازندران، حجتالاسلام یوسف یوسف پور امام جمعه موقت ساری ظهر امروز در خطبههای اینهفته نماز جمعه مرکز مازندران با بیان اینکه هفته دولت با افتتاح پروژههای مختلفی به پایان رسید، اظهار کرد: همه تلاش مسئولان باید بر مبنای رفع بیکاری باشد تا بتوانند مردم را یاری بدهند.

وی با اشاره به انتخابات پیشرو از مسئولان خواست تا فضای آرامی را ایجاد کرده و از منازعات انتخاباتی پرهیز کنند.

امام جمعه موقت ساری افزود: مسئولان مازندران در رابطه با حل مشکلات کارگران و بدهی محصولات کشاورزی کشاورزان همت کرده و هزینهها و پولهای حاصل از دسترنج آنها را بهموقع پرداخت کنند.

این مسئول با اشاره به سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س)، افزود: آنچه را که همه مکاتب بشری در زمینه ازدواج دارند، ازدواج پاک و الهی است اما در کشوری که داعیهدار آئین علوی هستیم، بهجای این ازدواجهای معقول و پاک، ازدواجهای اینترنتی، خیابانی، پیامکی و دوستیهای نامشروع است که نهتنها نمیتواند اثربخش باشد، بلکه بنیاد خانواده را متزلزل و جامعه را به فساد میکشاند.

حجت الاسلام یوسفپور با اعلام اینکه اکنون در برابر هر چهار ازدواج یک طلاق داریم که یک فاجعه بوده و خسارتبار است، اظهار کرد: طلاق، پدیده شومی است که فرزندان، خانواده و جامعه را به تباهی میکشاند، بنابراین همه پدران، مادران، مسئولان و جوانان اعم از دختر و پسر با ازدواج الهی و پاک، عزت را در دنیا و سعادت را در آخرت دنبال کنند.

وی ادامه داد: خانوادهها در این فکر باشند که نسل نو را بر اساس تربیت الهی هدایت کنند و امروز جوان ایرانی باید هوشیار بوده، بفهمد و درک کند که خود را از این هلاکت سخت و بدعاقبتی خطرناک نجات دهد.

خطیب جمعه موقت ساری با اشاره به فاجعه منا و کشته شدن هزاران انسان بیگناه، افزود: این اتفاق نباید فراموش شود و باید یاد و نام کشتهشدگان حادثه منا را زنده نگه داشته و حقوق آنها مطالبه شود.

این مسئول با بیان اینکه همه کشتارهای منطقه از سوی استکبار جهانی طراحی شده است، خاطرنشان کرد: اسرائیل، آمریکا، انگلیس و صهیونیسم تلاش دارند که فریاد «لا اله الا الله» و «محمداً رسولالله» را با این کشتارهای بیرحمانه و شهادتها خاموش کنند، غافل از اینکه خونهای مطهر شهدا تبدیل به صدای رسایی میشود که «لا اله الا الله» و «محمداً رسولالله» را فریاد میکنند.

حجت الاسلام یوسف پور از تشکیلات نظامی، انتظامی، امنیتی، بسیج، اطلاعات و سپاه کشور که عزتمندانه از کیان و ارزشهای انقلاب اسلامی دفاع میکنند، تقدیر کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شهادت امام جواد (ع)، گفت: آن امام بزرگوار همواره بر اخلاق و تقوا در جامعه اسلامی تأکید داشتند و حتی در این باره به یکی از شیعیان خود به نام «سعدالخیر» نامه مفصلی را ابلاغ کردند.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه تقوای الهی انسان را از هلاک و فاسد شدن حفظ کرده و غنیمتی بس بزرگ برای انسان است، افزود: اگر انسان از تقوا برخوردار نباشد، هیچگاه عاقبت بهخیر نمیشود و سعادت و عزت را به دست نمیآورد اما انسان باتقوا به مقامی میرسد که از همه خطرها و بلاهای بزرگ نجات مییابد.

این مسئول با تأکید بر اینکه بزرگترین مشکل انسان، نداشتن بینش الهی و بیبصیرتی است، بیان کرد: همه اینها از بیتقوایی است، چراکه تقوا چشم و دل انسان را بینا ساخته و انسان را در پناه خدا نگه میدارد.

حجت الاسلام یوسفپور در پایان با بیان اینکه تقوا به عنوان ضمانت الهی، آن است که انسان خود را در محضر خدا بداند، گفت: از این نظر همه انبیا و اولیای الهی بر این شاخصه مهم تأکید دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار