مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی:

توجه به فرهنگ دفاع مقدس ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: توجه به فرهنگ دفاع مقدس عاملی به منظور بیمه کردن جامعه در مقابله با تهاجم فرهنگی بوده و سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود.
کد خبر: ۹۹۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۴:۰۲ - 05September 2016

توجه به فرهنگ دفاع مقدس ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است

به گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، سرهنگ فرهاد شامحمدی در ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در معاونت عمرانی استانداری مرکزی برگزار شد با اشاره به شعار نامگذاری شده در هفته دفاع مقدس 95 اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس امسال که از 31 شهریورماه آغاز میشود شعار «ما آماده ایم» انتخاب شده است.

وی افزود: هریک از روزهای این هفته با عناوین مشخصی نامگذاری شده و برنامههای ویژهای برای این ایام تدوین شده که نیاز است دستگاههای استانی مشارکت لازم را در اجرای آنها داشته باشند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: نخستین روز از این ایام با عنوان «اقتدار، صلابت و نیروهای مسلح»،  روز دوم «شهیدان، ایثارگران، سربازان و فخرآفرینان»، روز سوم «معنویت، وحدت ملی، خانواده و سلامت»، روز چهارم «دانش پژوهان، نخبگان، هنرمندان»، پنجمین روز «اقتصاد مقاومتی، پشتیبانی مردمی و اصناف، آمادگی دفاعی» روز ششم «پیشکسوتان، رزمندگان، عزتمداران» روز هفتم «بصیرت افزایی، بیداری اسلامی، دشمن شناسی، استکبار ستیزی» و آخرین روز با عنوان «فرماندهان، مسئولان، حماسه آفرینان، ولایت مداران» نامگذاری شده است.

سرهنگ شامحمدی با اشاره به مشارکت هرچه بیشتر و مستمر دستگاه های استانی گفت: با توجه به جلسات برگزار شده تاکنون 25 دستگاه نقش خود را در راستای برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس مشخص کرده اند اما سایر دستگاه ها هیچ اقدامی نکرده در این حوزه تاکنون نکرده اند که نیاز است مشارکت خود را اعلام کنند.

وی ادامه داد: 12 برنامه به طور ویژه و خاص برای این هفته تدوین شده که برخی از برنامه ها نظیر برگزاری همایش سراسری و 1500 نفری رزمندگان استان مرکزی و اجرای تئاتر محیطی بازنمایی عملیات ستون بانه سردشت برای نخستین بار در استان مرکزی برگزار می شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: برگزاری هرچه بهتر و باشکوه تر برنامه های این هفته به نوعی ادای دین به شهداء و ایثارگران است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار