مداحان وظیفه سنگینی بر عهده دارند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رزن گفت: وظیفه بسیار سنگینی بر عهده مداحان است چرا که گاهی با اشعاری که نقل می‌کنند ممکن است افرادی را متحول کنند.
کد خبر: ۹۹۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳ - 05September 2016

مداحان وظیفه سنگینی بر عهده دارند

به گزارش دفاع پرس از همدان، سیدحسین غفاری ستار در با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، اظهار داشت: مداحی یک هنر است و مداح یک هنرمند، هنرمندی که باید فن بیان بسیار قوی و آهنگسازی بسیار متبحر باشد.

وی افزود: عنوان مداح که به یک فرد داده میشود بسیار ارزشمند بوده و مداحان اهل بیت(ع) باید قدر این نعمت را بدانند و خدا را بسیار سپاسگذار باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رزن گفت: وظیفه بسیار سنگینی بر عهده مداحان است چرا که گاهی با اشعار و روایاتی که نقل میکنند ممکن است افرادی را متحول و مسیر زندگی آنها را تغییر دهند پس اگر مداحی احساس میکند که نمیتواند در عرصه مداحی تأثیرگذار باشد تریبون را به دلسوزان و دغدغهمندان واگذار کند.

وی بیان کرد: یک مداح باید اخلاص بالایی داشته باشد تا حرفها و سخنان او تاثیرگذار باشد در غیر این صورت همه گفتههای او به غیر از اتلاف وقت شنونده اثری نخواهد داشت.

غفاری ستار خطاب به مداحان ابراز داشت: برای وقت مردم ارزش قائل شوید و در کمترین زمان بیشترین مطلب را به مخاطب ارائه کنید.

وی با بیان اینکه مداحان باید با مطالعه در مجالس حاضر شوند تا بتوانند معارف و مظلومیت ائمه اطهار(ع) را به خوبی بیان کنند، خاطرنشان کرد: نباید بنده مادیات باشید چرا که مداحی که برای کسب پول بیشتر از طریق مداحی تلاش کند به هیچ نتیجه ای نخواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها