در مراسم اختتامیه د.ره آموزشی طرح مدیریت فردا مبتنی بر سبک زندگی اسلامی؛

از نخبگان شاهد و ایثارگر مازندران در عرصه های مختلف علمی تقدیر شد

در مراسم اختتامیه دوره آموزشی طرح مدیریت فردا مبتنی بر سبک زندگی اسلامی ویژه نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر مازندران ازنخبگان شاهد و ایثارگر این استان در عرصه‌های مختلف علمی تقدیر شد.
کد خبر: ۹۹۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷ - 05September 2016

از نخبگان شاهد و ایثارگر  مازندران در عرصه های مختلف علمی تقدیر شد

به گزارش دفاع پرس از مازندران، اختتامیه دوره آموزشی طرح مدیریت فردا مبتنی بر سبک زندگی اسلامی ویژه نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر مازندران با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، رئیس مرکز دانش پژوهان و تشکلهای شاهد و ایثارگر و رئیس بنیاد شهید بابل در کانون فرهنگی شاهد و ایثارگر این شهرستان برگزارشد.

عباسعلی رضایی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با اشاره به حضور فعال نخبگان شاهد و ایثارگر در جامعه گفت: نخبگان شاهد و ایثارگر باید در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و علمی حضوری فعال داشته باشند و ظرفیت های علمی خود را در مسیر پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بکار ببرند.

وی با بیان اینکه نخبگان شاهد و ایثارگر، بعنوان پیشگامان علمی در جامعه بشمار می روند افزود: امروز جامعه باید به دانش علمی نخبگان شاهد و ایثارگر پی ببرد و از توانمندی این عزیزان در راستای پیشرفت و توسعه کشور استفاده نماید.

رضایی با اشاره به به وجود 412 نخبه شاهد و ایثارگر در استان اظهارداشت: امروز باید نخبگان ایثارگر در عرصه های گوناگون را شناسایی کرده و به جامعه معرفی کنیم و این هدف زمانی محقق خواهد شد که نخبگان دانش علمی خود را بالا ببرند.

در این مراسم، نخبگان شاهد و ایثارگر، نظرات، دیدگاهها و پیشنهادات خود را در ارتباط با دوره آموزشی طرح مدیریت فردا مبتنی بر سبک زندگی اسلامی بیان کردند.

در پایان این جلسه از نخبگان شاهد و ایثارگر استان در عرصه های مختلف علمی تقدیر و تجلیل شد.

یادآمور می شود برای کلیه شرکت کنندگان این دوره ، گواهی آموزش  صادر شده است.

گفتنی است طرح مدیریت فردا با شرکت 45 تن از ایثارگران نخبه استان از 15 مرداد 95 در کانون فرهنگی شاهد بابل آغاز و امروز چهاردهم شهریور ماه پایان یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار