با حضور مسؤولان استانی صورت گرفت؛

برگزاری آئین تودیع و معارفه فرمانده سپاه امام حسن(ع) شهر قزوین

طی مراسمی آیین تکریم عباس کاظمی فرمانده سابق و معارفه داوود بهرامی فرمانده جدید سپاه امام حسن (ع) شهر قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۹۹۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵ - 05September 2016

برگزاری آئین تودیع و معارفه فرمانده سپاه امام حسن(ع) شهر قزوین

به گزارش دفاع پرس از قزوین، مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام حسنمجتبی(ع) قزوین صبح امروز با حضور مسؤولان استانی در حسینیه شهید مطهری سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام حسن(ع) استان قزوین برگزار شد.

فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام حسنمجتبی(ع) قزوین در این مراسم با بیان اینکه وظایف و مسؤولیتها در سپاه دشوار است، اظهار کرد: در همین راستا همکاری و مشارکت بسیجیان لازم و ضروری است و انتظار میرود در مسیر تحقق اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی همکاری و کمک تمام بسیجیان همراه ما باشد.

داوود بهرامی عنوان کرد: از زمان خلقت حضرت آدم(ع) تا امروز مهمترین عاملی که موجب انحطاط انسان میشود غرور است، که تلاش میشود با توجه، لطف و محبت خداوند با دوری از غرور و خودپسندی یکی از سربازان امام زمان(ع) باشیم و زمینه را برای ظهور منجی عالم بشریت فراهم کنیم.

گفتنی است، داوود بهرامی از رزمندگان و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس و یکی از کارکنان سپاه صاحبالامر(عج) استان قزوین با نگاه تمدن نوین اسلامی و قدرت و توان عملی و اجرایی مطلوب است.

یادآور میشود، عباس کاظمی فرمانده سابق فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام حسنمجتبی(ع) قزوین در جایگاههای مختلف در سپاه استان قزوین از جمله فرمانده پایگاه مقاومت بسیج، فرمانده حوزه مقاومت بسیج، مسؤول فرهنگی سپاه صاحبالامر(عج) مشغول به خدمترسانی بوده است.

از اقدامات فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام حسنمجتبی(ع) قزوین میتوان به توسعه بسیج محلات و بسیج خواهران در قزوین اشاره کرد به صورتی که از تعداد 5 حوزه محلات ویژه برادران به تعداد 8 حوزه افزایش یافته و همچنین تعداد 3 حوزه محلات خواهر به تعداد 6 حوزه ارتقاء یافته است.

همچنین با اقدامات و برنامهریزیهای صورت گرفته ساختمان اداری حوزه امام رضا(ع)، حوزه شهید صیاد شیرازی و حوزه حضرت خدیجه(س) نیز احداث و تهیه شده است.

در این مراسم از سوی مسؤول بازرسی سپاه صاحبالامر (عج) استان قزوین حکم انتصاب داوود بهرامی و همچنین تقدیرنامه عباس کاظمی قرائت شد و از زحمات و تلاشهای عباس کاظمی فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام حسنمجتبی(ع) قزوین با تقدیم لوح سپاس و هدایا از سوی مدیران دستگاههای اجرایی تقدیر و تجلیل شد.

در این مراسم آیتالله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحبالامر(عج) استان قزوین، داوود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، امیر رضایی جانشین فرماندهی لشکر 16 زرهی قزوین، فرجالله فصیحیرامندی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین و اعضای شورای این شهر حضور داشتند.

همچنین عباس برزگرابراهیمی جانشین راهبردی سپاه صاحبالامر(عج) استان قزوین، ابوالفضل طاهرخانی معاون اجرایی سپاه صاحبالامر(عج) این استان، مهدی طاهرخانی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین و اعضاء و کارکنان سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام حسن(ع) قزوین نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار