پست اینستاگرام ضرغامی درباره شهدای منا

آخرین تلاوت شهید محسن حاجی حسنی کارگر، قاری بین المللی ایرانی و نفر اول مسابقات مالزی، که در حادثه منا قربانی بی کفایتی آل سعود شد.
کد خبر: ۹۹۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱ - 05September 2016

پست اینستاگرام ضرغامی درباره شهدای منا

 

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،  عزت الله ضرغامی رئیس اسبق رسانه ملی در تازهترین پیام اینستاگرامی خود متنی راجع به شهدای منا به همراه ویدیویی از شهید محسن حاجی حسنی کارگر قرارداده است.
 
در این متن آمده است:
 
آخرین تلاوت شهید محسن حاجی حسنی کارگر، قاری بین المللی ایرانی و نفر اول مسابقات مالزی، که در حادثه منا قربانی بی کفایتی آل سعود شد.
وَإِذْ جَعَلْنَا الْبَیْتَ مَثَابَةً لِّلنَّاسِ وَأَمْنًا ..(بقره 125)
و هنگامی که خانه [کعبه] را براى مردم محل اجتماع و [جاى] امنى قرار دادیم
آری امروز مکه امن است! نه برای مردم و مسلمانان! بلکه برای خوشگذرانیهای حکام آل سعود و سردمداران استکبار جهانی!
 
***پی نوشت***
 
فراز هایی از پیام مقام معظم رهبری به مسلمانان جهان به مناسبت فرارسیدن موسم حج
 
قریب یک سال از حوادث منا میگذرد که در آن، چند هزار نفر با لب تشنه، مظلومانه جان باختند؛ اندکی پیش از آن در مسجدالحرام نیز جمعی در حال عبادت و طواف به خاک وخون کشیده شدند. حکام سعودی در هر دو حادثه قطعاً مقصرند؛ و گمان عمدی بودن حادثه نیز از سوی صاحبنظران مطرح است.
 
 
بوقهای تبلیغاتی سعودی اعم از سیاستمداران تا مفتیان ناپرهیزکار و حرامخواری که برخلاف کتاب و سنت فتوا میدهند، تا پادوهای مطبوعاتیشان، تلاش بیهوده میکنند که جمهوری اسلامی را درمحرومسازی حجاج ایرانی از حج، متهم کنند.
 
حکام فتنهانگیزی که با تشکیل گروههای تکفیری، دنیای اسلام را گرفتار جنگ داخلی کردهاند، سیاستبازان از خدا بیخبری که دست دوستی به رژیم صهیونیستی داده، حاکمان بیدینی که فاجعه منا را پدید آورده و با نام خادمان حرمین، حریم حرم امن الهی را شکستهاند، اکنون از سیاسی نشدن حج دم میزنند و دیگران را به گناهانی که خود مرتکب شدهاند، متهم میکنند.
 
حاکمان بیدین و بیوجدانی که فاجعهی بزرگ منا را پدید آورده و با نام خادمان حرمین، حریم حرم امن الهی را شکسته و میهمانان خدای رحمان را در روز عید در منا و پیش از آن در مسجدالحرام قربانی کردهاند، اکنون از سیاسی نشدن حج دَم میزنند و دیگران را به گناهان بزرگی که خود مرتکب شده یا تسبیب کردهاند، متّهم میکنند. آنان مصداق کامل بیان روشنگر قرآن کریمند که فرمود: وَ اِذا تَوَلّىٰ سَعىٰ فِی الاَرضِ لِیُفسِدَ فیها وَ یُهلِکَ الحَرثَ وَ النَّسلَ وَ اللّهُ لا یُحِبُّ الفَساد * وَ اِذا قیلَ لَهُ اتَّقِ اللّهَ اَخَذَتهُ العِزَّةُ بِالاِثمِ فَحَسبُهُ جَهَنَّمُ وَ لَبِئسَ المِهاد.
 
برادران و خواهران مسلمان! امسال جای حجاج ایرانی در مراسم حج خالی است ولی آنان با قلبهای خود حاضرند و دعا میکنند که "شجرهی ملعونهی طواغیت" نتواند گزندی به حاجیان سراسر جهان برساند».
 
 
 
منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها